Anonym bruker Skrevet 5. juli 2015 #1 Skrevet 5. juli 2015 Årh.. Jeg er så rar! Har skikkelig lyst på by vogn til unge nr 3 kommer. Hovedvogna er en Simo fra 2006 som jeg egentlig er veldig glad i. Har også en lettere sportstrille, kjøpt brukt, men den synger på siste verset. Simoen er fullt brukbar og ser egentlig helt ok ut, men den er jo så stooor og tung!! Nå har jeg lyst på en lettere 3hjuling som jeg kan ta med i bilen på turer osv. Kommer nok fremdeles til å bruke Simoen her hjemme på turer. Når barnet starter i barnehagen et det jo veldig greit å ha simovogna stående som sovevogn der. Men altså.. Er det "greit" at jeg kjøper en ny vogn til 6500 når jeg egentlig kan bruke det jeg har... Har råd til det, men kan jo selvfølgelig alltid finne noe annet å bruke pengene på :-) Får så lett dårlig samvittighet for sånne teite ting... Anonymous poster hash: b191f...e62
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2015 #2 Skrevet 5. juli 2015 Kjør på ! Anonymous poster hash: 4e9a7...dd4
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2015 #3 Skrevet 5. juli 2015 Kjør på! Du kan jo selge den billig etterpå, så føles det bedre i samvittigheten Men jeg ville kanskje heller vurdert en med fire hjul der to er mindre og svingbare framfor 3-hjuling. Jeg har hatt to av begge deler, og de med fire hjul er både mer stabile og komfortable og trille. Anonymous poster hash: 48e9b...21d
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2015 #4 Skrevet 5. juli 2015 Takk begge to 😃 Sier også til mannen at jeg SKAL selge når vi ikke trenger den mer. Dette blir sistemann så trenger jo ikke spare på babyting mer! Men du må ikke forvirre meg mer med 3 eller 4 hjul.. Hehe... Er så ubestemmelig som du sikkert skjønner... Anonymous poster hash: 5b2f5...215
Elsker livet Skrevet 5. juli 2015 #5 Skrevet 5. juli 2015 Selvsagt er det greit så lenge dere har råd og lyst. Er jo siste sjansen også, neste sjanse er å kjøpe til barnebarna, og da bør foreldrene få velge selv.
Gjest Skrevet 5. juli 2015 #6 Skrevet 5. juli 2015 Hehe jeg kjøpte en BJ City Elite nå og minsten er 3 år. MEn kjøpte den brukt da, og angrer dypt på at jeg ikke har kjøpt denne type vogn før! Fant ut dette etter fire unger liksom. Og føre enkelte nebbehøns uttaler seg, så skal på stadig reise i sommer og er ikke intr å bære en 14 kilos unge Og vognen kan jeg fint selge igjen, eller la svigerdatter & sønn få.
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2015 #7 Skrevet 5. juli 2015 Har en Simo fra 2004, men om jeg blir gravid skal jeg ha meg en mountain buggy. Simoen kan brukes til sovevogn blant annet. Anonymous poster hash: c9662...750
shari_z Skrevet 5. juli 2015 #8 Skrevet 5. juli 2015 Mannen min forsto ikke hvorfor jeg mente jeg måtte ha en vogn til bruk i byen, på reise, osv. Jeg kjøpte likevel og han skjønner nå veldig godt og er helt enig det var riktig. Jeg valgte BabyJogger City Mini 4 hjul med mulighet å klikke på bilsete. Det er utrolig praktisk! Og da vi var nettopp på ferie i Wroclaw, ble den vogna brukt hele dagen lang til å trille i byen, sove i, brukt som høystolen der vi mattet henne og fraktet alt for oss på dagsturer. Du vil ikke angre kjøpet, tror nå jeg.
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2015 #9 Skrevet 5. juli 2015 Jeg venter også nr 3. og har egentlig nok med vogner til de fleste behov, der den ene er en Simo Duo. og de andre er sportsvogner/triller (lite egnet til nyfødt.) Problemet er også at Simovogna fyller hele bagasjerommet på bilen. Så jeg er dermed på utkikk etter en som tar mindre plass i bilen, men som også passer til nyfødt. Men jeg ser etter brukt da, om jeg skal kjøpe den ny, må den være på kampanje/salg. Kjøper ikke ny til nesten 5000. Simovogna kommer til å bli brukt hjemme og til sovevogn i bhg senere. Den nye jeg kjøper kommer til å bli solgt når babyen er stor nok til de andre vognene, sånn en gang mellom 1 og 1 1/2 år. Anonymous poster hash: 11846...851
Gjest Sekretøsa Skrevet 5. juli 2015 #10 Skrevet 5. juli 2015 Hehe jeg kjøpte en BJ City Elite nå og minsten er 3 år. MEn kjøpte den brukt da, og angrer dypt på at jeg ikke har kjøpt denne type vogn før! Fant ut dette etter fire unger liksom. Og føre enkelte nebbehøns uttaler seg, så skal på stadig reise i sommer og er ikke intr å bære en 14 kilos unge Og vognen kan jeg fint selge igjen, eller la svigerdatter & sønn få. Det er virkelig verdens beste vogn! Eneste jeg savner er å ha muligheten til å ha ungen mot meg. Men den er at det veier opp Kjør på! Siste ungen, da er det bare å kline til
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2015 #11 Skrevet 5. juli 2015 Det må jammen være helt greit å kjøpe en ny vogn! Det er sikkert veldig mye annet utstyr og klær dere slipper å kjøpe så.. 😊 Anonymous poster hash: 25824...5e1
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2015 #12 Skrevet 5. juli 2015 Alltid gøy med nye vogner! Har hatt (ehm kremt) 13 vogner til sammen til mine 4. Vogndilla er en fin (og dyr) ting Anonymous poster hash: 99677...ed3
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2015 #13 Skrevet 5. juli 2015 Du må gjerne kaste pengene dine i søpla for min del. Økonomisk vil det være omtrent like fornuftig som å kjøpe ny vogn, men om du har pengene og ikke noe bedre å bruke dem på nå eller i fremtiden så hvorfor ikke? Anonymous poster hash: d66b4...318
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå