Gå til innhold

Når barn er lenge på sykehuset

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva om et lite barn (f.eks en 2 åring) må være lenge på sykehuset, hva gjør foreldrene da? Er de der hele døgnet eller går de hjem?

Ser ikke for meg at min 2 åring skulle ligge alene hele dagen i en sykeseng med sykepleiere som kommer inn av og til

Anonymous poster hash: 1a18c...528

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva om et lite barn (f.eks en 2 åring) må være lenge på sykehuset, hva gjør foreldrene da? Er de der hele døgnet eller går de hjem?

Ser ikke for meg at min 2 åring skulle ligge alene hele dagen i en sykeseng med sykepleiere som kommer inn av og til

Anonymous poster hash: 1a18c...528

Jobber på barneavd, og foreldrene er selvfølgelig sammen med barnet 24t/døgnet ☺️

Anonymous poster hash: 4d732...3b0

Skrevet

Ser ikke for meg at min 2 åring skulle ligge alene hele dagen i en sykeseng med sykepleiere som kommer inn av og tilAnonymous poster hash: 1a18c...528

Man er der 24 timer i døgnet. Man kan få pleiepenger av NAV så du har inntekt om barnet trenger å være der lenge.

Anonymous poster hash: 4fde8...633

Skrevet

Vi var der hele døgnet. Byttet på sånn at vi hadde annenhver natt på sykehuset. En av oss måtte være hjemme til de andre barna også. Dette gikk greit for oss som bor nært sykehuset.

Anonymous poster hash: 64727...c40

Skrevet

På barneavdelingen her er det et krav at barna har med følge.

Anonymous poster hash: 525d2...65e

Skrevet

Man er selvfølgelig med barnet hele døgnet. 

Anonymous poster hash: e2e19...467
Skrevet

På barneavdelingen her er det et krav at barna har med følge.

Anonymous poster hash: 525d2...65e

På hvilket sykehus er det? Her hos oss

så spørs det på bla. barnets alder og funksjonsnivå? En 14- 16 åring kan fint være alene, såfremt barnet synes det er helt greit selv. Det samme med en multihandikappet barn som sykepleierne kjenner godt.

Anonymous poster hash: 4d732...3b0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...