Gå til innhold

En nydelig sommerdag. Hva har dere gjort i dag?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Barna sov til 7.30 og det er lenge til å være dem. Jeg lagde pannekaker til frokost og etterpå koste jeg og mannen oss med kaffe på terrassen, mens barna så på IPad. Deretter pakken vi med oss mat og dro til en åpen gård. Der så vi på dyra og hadde piknik på gresset.

Kl 14 kjørte vi til en nydelig strand og barna storkoste seg med bading i et par timer. Kl 16.30 satt vi oss på strandrestauranten og spiste en veldig god middag. Så ble det is på brygga før vi kjørte hjem. Nå er det leggetid for de små. Kanskje rekker mannen og jeg et glass vin på terrassen i kveldssola. 😊 Fantastisk med sommer!

Anonymous poster hash: f4e0c...3e4

Videoannonse
Annonse
Gjest vinterbrud
Skrevet

Vi har vært på telttur på en strand og kost oss med overnatting og bading.

Skrevet

Kjørt bil i 4 timer på vei hjem fra ferie. Ungene har stilt det obligatoriske spm "er vi hjemme snart", hvert 5.min.

Vel hjemme pakket vi ut av bilen,mannen tok barna med for å bade,mens jeg har pakket ut og vasket klær. Har ligget på solsenga innimellom "slaga".

Anonymous poster hash: d598e...079

Skrevet

På båttur i hele dag.

Sliten nå, men bare noen får uker til med stor mage nå :)

Anonymous poster hash: 9c2bc...480

Skrevet

Gått på lang fjelltur i dag, var på stranden i hele går :)

Anonymous poster hash: 1791a...5b8
Skrevet

Her har det ikke vært så veldig varmt selv om det har vært sol.

Men vi har vært ute en del så småen har hoppet på trampoline å lekt i barnehagen som ligger i nærheten.

Prøvde å få han med på tur i skogen men det ville han absolutt ikke så da droppet vi det.

Vi hadde uansett en fin dag med litt inneaktiviteter og noen ute aktiviteter :)

Anonymous poster hash: d1e38...16d
Skrevet

Vært på utekafe på St. Hanshaugen

Anonymous poster hash: d3fca...0aa

Skrevet

Hatt besøk av mine nevøer på 7 og 11 som til daglig bor i usa ❤ vært super kos😊

Skrevet

Høres ut som om dere har hatt en flott sommerdag, Hi :)

Jeg er syk, og er alene. Var dårlig i natt og fikk ikke sove, så sov litt utpå i dag. Elendig form, men tuslet en tur til naboene og satt og pratet med dem et par timer i kveldingen. Det er det jeg har gjort i dag. Har satt på en maskin med klær, men ikke krefter til å henge dem opp enda. Godt bim finnes også på sommeren ;)

Anonymous poster hash: 19b1e...24c
Skrevet

Kjørt 34 mil i stort sett bare pissregn

Anonymous poster hash: 6612f...acd

Skrevet

Først var jeg, 5-åringen og bikkja på fjelltur slik at bikkje skulle få tilfredstilt sitt turbehov. Så var jeg og 5-åringen på sykkeltur (jeg tråkket som en gal, og vesla satt bak og kommenterte at jeg burde tråkke fortere i oppoverbakke :hakeslepp:  :D  ). Etter det var det tur til stranda med masse bading, og til slutt ble dagen avsluttet med middag på en indisk restaurant. 

Anonymous poster hash: 4d3b9...7dd
Skrevet

Vært i bursdag og barnet skrapet seg opp på både kneet, albuer og hender. Etter det har hn syklet gata rundt minst 100 ganger sammen med noen andre nabounger frem til hn syklet inn i en bil og skrapet opp det andre kneet. Takk og lov for at den stod i ro!! Nå er barnet i seng og jeg sitter å forsøker å få ned skjelvingen på hendene jeg fremdeles har

Anonymous poster hash: ef99a...acf
Skrevet

Badet i sjøen, og grillet!!

Sååååå deilig med sommer!!! :hoppendeglad:

Anonymous poster hash: 39f76...432
Skrevet

Ligget i senga og på sofaen, svimmel og kvalm og vondt i bekkenet (høygravid). De periodene jeg har vært bedre har jeg støvsuget fire rom, strikket og vært sammen med barna hjemme.

Skrevet

Gått tur for å hilse på kyr og hester, matet ender. Kost oss med oldemors pizzasnurrer og fikk påspandert middag på restaurant. Nå fotballkamp og besøk;-)

Anonymous poster hash: 0c56f...3f1

Skrevet

Barna laget frokost. Ryddet og vasket etter den. Smurte matpakker og dro på stranda. Badet og spiste lunsj på stranda. Så kom mamma og stefar og koste oss sammen og så dro vi til de og grillet og vaskingen fortsatte i basseng. Nå sover de slitne små etter en dusj, så nå er det vasking av klær og hus før jeg legger meg. Kjenner migrenen komme..

Anonymous poster hash: b3a00...7db

Skrevet

Badet i hele dag☺

Anonymous poster hash: 1c49f...636

Skrevet

Vært ute å lekt den til 1430. Vært på stranden frem til 1730 og grillet med naboen

Anonymous poster hash: 9883b...47c

Skrevet

vasket klær :) god tørke nå :)

Skrevet

Vært på Frognerbadet hele dagen. Vært på stranda hele uka så det var godt med en basseng dag i dag. Om noen timer kommer uværet, da er det slutt sier de. Vil ikke Vil ikke 😭😭😭

Anonymous poster hash: 67a43...9bd

Skrevet

Havtåke og grisekaldt her....

Har vasket klær, ryddet og stelt litt. Ungene har lekt med venner.

Anonymous poster hash: dd488...435
Skrevet

26 grader her nå

Anonymous poster hash: 67a43...9bd

Skrevet

Rydda litt i et par skuffer. Bada og besøkt foreldrene mine. Vært mye inne i finværet menn litt godt det også.

Anonymous poster hash: bdefb...960

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...