Anonym bruker Skrevet 5. juli 2015 #1 Skrevet 5. juli 2015 Greit at de mener noe om forskjellige temaer, men Gud så enkle begge fremstår i sine blogginnlegg. Her et eksempel fra fruen selv; http://www.komikerfrue.no/2015/07/05/kan-noen-kjope-aulies-bilder-sa-hun-far-rad-til-a-kjope-melk/ Anonymous poster hash: 29c89...34e
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2015 #2 Skrevet 5. juli 2015 Nei, jeg digger Marna!! (forsåvidt Ørjan også) Anonymous poster hash: 37a3e...363
klg,2 boys now:) Skrevet 5. juli 2015 #3 Skrevet 5. juli 2015 Nei,elsker de👍👏👏👏 Digga det innlegget forresten😜
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2015 #5 Skrevet 5. juli 2015 Nei, men så leser ikke jeg blogger. Hvorfor gjør du det? Gidder du kaste bort tid på å lese blogger som irriterer deg? Det er toppen av dumhet spør du meg. Anonymous poster hash: a3e75...a40
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2015 #6 Skrevet 5. juli 2015 Syns aulie er motbydelig som gjør ALT for pr. Komikerfrue + mann er ikke spesielt morsomme akkurat. Hverfall ikke han, så å legge veldig fokus på komiker biten er litt trist. Men det kan man forsovidt si om fotballfrue også. Men hun kaller jo ikke bloggen det lenger da. De irriterer meg ikke så veldig, men tenker at de ikke har så veldig mye tyngde i samfunnet heller. Anonymous poster hash: e880f...e9c
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2015 #7 Skrevet 5. juli 2015 Nei, men så leser ikke jeg blogger. Hvorfor gjør du det? Gidder du kaste bort tid på å lese blogger som irriterer deg? Det er toppen av dumhet spør du meg. Anonymous poster hash: a3e75...a40 Leser når det blir slått opp i avisen. Har aldri vært inne på bloggen. Men har sett på de på tv bloggerne. Likte de til å begynne med, nå blir det bare mer og mer fjollete det de kommer med Anonymous poster hash: 29c89...34e
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2015 #8 Skrevet 5. juli 2015 Ja. De er irriterende. Enkle. Dårlige skribenter. Har begynt å lukke øyne og ører når jeg ser dem. Anonymous poster hash: 5fded...72f
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2015 #9 Skrevet 5. juli 2015 Ja. De er irriterende. Enkle. Dårlige skribenter. Har begynt å lukke øyne og ører når jeg ser dem. Anonymous poster hash: 5fded...72f Ja, mye kan feks sies om fotballfrue, men hun kan i det minste skrive. Disse to derimot... Anonymous poster hash: 29c89...34e
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2015 #10 Skrevet 5. juli 2015 Oppbrukt tema som alke alt har ment noe om, å klikka inn kun pga oversikten. Blogger er sikkert fint å flott men for å henge ut andre blir for dumt. Auli og Sand er sære og gjør mye for pr, men de he her ikke ut andre for å fremme seg selv og de driter i janteloven. Større sjanse for å huske dem, de har gjort noe stort enn noen som skriver e blogg. Anonymous poster hash: aec70...82e
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2015 #11 Skrevet 5. juli 2015 Haha, er fireåring som ammer moren. Vel, DET er spesielt. En fireåring som dier hos moren/ en mor som ammer sin fireåring er også spesielt, men totalt uinteressant i min verden. Anonymous poster hash: 99a8e...f5d
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2015 #12 Skrevet 5. juli 2015 Unødvendig uthenging av folk Anonymous poster hash: 4ece5...3db
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2015 #14 Skrevet 5. juli 2015 Det virker som om de er ute etter å provosere, men så har de ikke helt fantasi til å komme på noe nytt selv.. De fleste synes vel at det er litt spesielt med 4 åringen som står på krakk og ammes..? Og hele innlegget virker så fjortis og fjollete! Og hva vet hun om Aulie kun prøver å selge flere malerie? Det blir bare litt for dumt alt sammen. Anonymous poster hash: 29c89...34e
Hjertefru Skrevet 5. juli 2015 #15 Skrevet 5. juli 2015 Enig med Marna i at det kan diskuteres hvor lurt det er å bruke datra på forsiden av Se og Hør for å promotere seg selv og langtidsamming. Men ellers var innlegget fullt av synsing og faktafeil. Hun påstår jo at et større barn som ammes ikke sover natta gjennom. Det er bare tull. Innlegget grenser til nettmobbing, selv om Aulie-paret stiller seg lagelig til for hugg. Min sympati går helt klart i retning av Marianne, deilig at noen tør gå mot strømmen.
februarprins2013 Skrevet 5. juli 2015 #16 Skrevet 5. juli 2015 liker dem, og det ørjan sa er jeg enig i
DramaMama Skrevet 5. juli 2015 #17 Skrevet 5. juli 2015 Jeg likte dem før, men nå syns jeg bare de er pr-kåte, slitsomme og lite originale.
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2015 #18 Skrevet 5. juli 2015 liker dem, og det ørjan sa er jeg enig i En mer barnslig tekst enn han sin tekst må én lete lenge etter! Han virker bare rett og slett enkel, altså dum! Anonymous poster hash: 29c89...34e
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2015 #19 Skrevet 5. juli 2015 Jeg likte dem før, men nå syns jeg bare de er pr-kåte, slitsomme og lite originale. Kunne ikke sagt det bedre selv! Hi her ☺️ Anonymous poster hash: 29c89...34e
Englenemine Skrevet 5. juli 2015 #20 Skrevet 5. juli 2015 Har ingen formening om dem, ikke hatt det før for har aldri lest bloggen men synes dette var unødvendig . Å mobbe noen som velger annerledes enn henne...
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2015 #21 Skrevet 5. juli 2015 De har virkelig kastet seg ut i den bølgen av propappa/antimamma-bølgen som skyller over norske medier om dagen. De har ikke en original tanke i hodet, de to. Anonymous poster hash: 5fded...72f
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2015 #22 Skrevet 5. juli 2015 De har virkelig kastet seg ut i den bølgen av propappa/antimamma-bølgen som skyller over norske medier om dagen. De har ikke en original tanke i hodet, de to. Anonymous poster hash: 5fded...72f Haha, godt å høre at vi er flere som tenker akkurat det samme. De snakket jo mye om likestilling, skjønte ikke helt den kommentaren til Marna at da kunne barnet til pappas sterke armer eller noe slikt? Kan ikke mir ha sterke armer? Anonymous poster hash: 29c89...34e
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2015 #23 Skrevet 5. juli 2015 Det er nå en ting, men hun virker sykt selvopptatt for tiden. Hun må jo bruke enorme menger tid på badet Anonymous poster hash: ecabc...130
Yellow Brick Road Skrevet 6. juli 2015 #24 Skrevet 6. juli 2015 Tåpelig. Og jeg skjønner ikke det der med at amming er i veien for fars kontakt med barnet. Jeg har ammet min barn mye og den ene forholdsvis lenge også, men det er da likevel nok til til far oppi her også. Han har hatt masse kontakt med dem begge, og tilbragt masse tid med dem.
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2015 #25 Skrevet 6. juli 2015 Jeg bare irriterer meg noe så enormt over det skjegget til Ørjan! Hva ER det med den skjeggapemoten om dagen?! Gyselig. Anonymous poster hash: 0c1ba...c7f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå