Anonym bruker Skrevet 5. juli 2015 #1 Skrevet 5. juli 2015 Hvor jobber du? Til høsten starter jeg utdannelse sikret 2 års jobb i kommunen i ettertid av utdannelse ifølge sjefen min (jobber deltid i bolig). Kunne godt tenke meg en dagtid jobb som vernepleier, dvs ikke turnus i fremtiden. Da kan man jobbe i skole eller bhg da? Anonymous poster hash: 05a32...cb9
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2015 #2 Skrevet 5. juli 2015 Jeg jobber i barnevernet,kun dagtid men har vakttlf hver 6.helg Anonymous poster hash: 0684e...347
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2015 #3 Skrevet 5. juli 2015 Det er litt forskjellig fra kommune til kommune hvor vennlig innstilt de er til vernepleiere i skole/bhg.... Anonymous poster hash: 3626b...aac
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2015 #4 Skrevet 5. juli 2015 Hva er arbeidsoppgavene i barnevernet da? Jobbet du med vanskeligstilte barn? Selv har jeg barnevernpedagoger og sosionomer på jobb. Anonymous poster hash: 05a32...cb9
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2015 #5 Skrevet 5. juli 2015 Det er litt forskjellig fra kommune til kommune hvor vennlig innstilt de er til vernepleiere i skole/bhg.... Anonymous poster hash: 3626b...aac Hva mener du med det ? Ser da titt og ofte de søker miljøterapeut til skolen for barn med funksjonshemninger. Anonymous poster hash: 05a32...cb9
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2015 #6 Skrevet 5. juli 2015 Hva er arbeidsoppgavene i barnevernet da? Jobbet du med vanskeligstilte barn? Selv har jeg barnevernpedagoger og sosionomer på jobb. Anonymous poster hash: 05a32...cb9 Jeg jobber med de sakene vi får inn,er på hjemmebesøk både for å observere og veilede,er med på å fatte vedtak osv. En for meg veldig spennende jobb som byr på mangfold og utfordringer. Har tidligere erfaring fra bolig,institusjon,fengsel og skole. Anonymous poster hash: 0684e...347
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2015 #7 Skrevet 5. juli 2015 Jeg er vernepleier og tok videreutdanning i psykisk helse etter å ha jobbet fem år på psykiatrisk sykehus, da i turnus. Har nå dagjobbing i habiliteringstjenesten for voksne. Driver utredning, diagnostisering og tiltaksarbeid på henviste problemstillinger i samarbeid med kommunen. Spennende, utfordrende, lærerikt og krevende! Anonymous poster hash: 9f455...b3c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå