Anonym bruker Skrevet 5. juli 2015 #1 Skrevet 5. juli 2015 Jeg kjenner noe som minner om leamus nederst i magen, på innsiden. Det kiler! Kan det virkelig være barna mine? Jeg er i uke 13! Eller bare mistolker jeg tarmene mine?? 😁 Anonymous poster hash: 23bbd...f58
SuperFries Skrevet 5. juli 2015 #2 Skrevet 5. juli 2015 Som om en bitte liten sommerfugl flakset forsiktig med de bitte små vingene sine 😊
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2015 #3 Skrevet 5. juli 2015 Hos meg føltes det ut som bobling i livmora og noe som strøk forsiktig langs huden på en måte. Som om noe sneiet meg innvending Anonymous poster hash: b9ab2...ebe
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2015 #4 Skrevet 5. juli 2015 Det kan sammenlignes, men jeg synes det er så innmari tidlig. Er det mulig i det hele tatt? Anonymous poster hash: 23bbd...f58
Roheryn Skrevet 5. juli 2015 #5 Skrevet 5. juli 2015 Jeg kjenner noe som minner om leamus nederst i magen, på innsiden. Det kiler! Kan det virkelig være barna mine? Jeg er i uke 13! Eller bare mistolker jeg tarmene mine?? 😁 Anonymous poster hash: 23bbd...f58 Akkurat som jeg ville beskrevet det med min første... i uke 12. Kjente nesten daglig og det ble kraftigere og kraftigere, så pappaen fikk kjenne utapå et par uker før ultralyden. Hun var langbeint og spenstig, og jeg hadde morkaka helt nede, så sikkert derfor jeg kjente så tidlig 😊 Jordmor sa forresten at det slett ikke var veldig uvanlig, selv om mange her inne hevder hardnakket at det er umulig å kjenne noe så tidlig. Denne gangen kjente jeg mer som små dult i uke 14, men han her er annerledes i bevegelsene og nå har jeg morkaka foran så den demper nok litt.
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2015 #6 Skrevet 5. juli 2015 Jeg kjenner noe som minner om leamus nederst i magen, på innsiden. Det kiler! Kan det virkelig være barna mine? Jeg er i uke 13! Eller bare mistolker jeg tarmene mine?? 😁 Anonymous poster hash: 23bbd...f58 Akkurat som jeg ville beskrevet det med min første... i uke 12. Kjente nesten daglig og det ble kraftigere og kraftigere, så pappaen fikk kjenne utapå et par uker før ultralyden. Hun var langbeint og spenstig, og jeg hadde morkaka helt nede, så sikkert derfor jeg kjente så tidlig 😊 Jordmor sa forresten at det slett ikke var veldig uvanlig, selv om mange her inne hevder hardnakket at det er umulig å kjenne noe så tidlig. Denne gangen kjente jeg mer som små dult i uke 14, men han her er annerledes i bevegelsene og nå har jeg morkaka foran så den demper nok litt. Så innmari gøy!! 😀 Anonymous poster hash: 23bbd...f58
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2015 #7 Skrevet 5. juli 2015 Jeg kjente liv da jeg var 12+5 til tross for at morkaken ligger foran på magen. Trodde heller ikke det var mulig, men det var det Anonymous poster hash: b9ab2...ebe
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2015 #8 Skrevet 5. juli 2015 Jeg kjente liv da jeg var 12+5 til tross for at morkaken ligger foran på magen. Trodde heller ikke det var mulig, men det var det Anonymous poster hash: b9ab2...ebe Får mer og mer troen på at det er dette det er, da. Herlighet så gøy! Hvis dette er starten, skal det bli spennende med fortsettelsen! For her er leven veldig ofte Anonymous poster hash: 23bbd...f58
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2015 #9 Skrevet 5. juli 2015 Jeg kjente liv da jeg var 12+5 til tross for at morkaken ligger foran på magen. Trodde heller ikke det var mulig, men det var det Anonymous poster hash: b9ab2...ebe Får mer og mer troen på at det er dette det er, da. Herlighet så gøy! Hvis dette er starten, skal det bli spennende med fortsettelsen! For her er leven veldig ofte Anonymous poster hash: 23bbd...f58 Ja,det er bare å glede seg Min er iallefall veldig aktiv, er 27 uker på vei nå og det er fart og spenning omtrent døgnet rundt i magen Kjent liv daglig siden jeg var 19 uker på vei og babyen reagerte tidlig på berøring o.l så jeg synes utviklingen har gått mye fortere enn jeg hadde forestilt meg og lest om. Masse lykke til Anonymous poster hash: b9ab2...ebe
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2015 #10 Skrevet 5. juli 2015 Jeg kjente liv da jeg var 12+5 til tross for at morkaken ligger foran på magen. Trodde heller ikke det var mulig, men det var det Anonymous poster hash: b9ab2...ebe Får mer og mer troen på at det er dette det er, da. Herlighet så gøy! Hvis dette er starten, skal det bli spennende med fortsettelsen! For her er leven veldig ofte Anonymous poster hash: 23bbd...f58 Ja,det er bare å glede seg Min er iallefall veldig aktiv, er 27 uker på vei nå og det er fart og spenning omtrent døgnet rundt i magen Kjent liv daglig siden jeg var 19 uker på vei og babyen reagerte tidlig på berøring o.l så jeg synes utviklingen har gått mye fortere enn jeg hadde forestilt meg og lest om. Masse lykke til Anonymous poster hash: b9ab2...ebe Takk det samme! Anonymous poster hash: 23bbd...f58
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå