Gå til innhold

For en marerittferie med mannen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han har ikke gjort annet enn å klage fra vi dro til vi kom hjem. Kjøringa mi var helt idiotisk,senga var jævlig,maten var grusom,ungene bråkete osv osv. Godt det bare var 1 uke!

Aldri mer... Har lekset han opp her hjemme. Han har fått beskjed om at heretter får han leie bil,en varebil så han får plass til madrassen sin,så får han kjøre alene. Ang bosted får han leie seg inn på eget rom/hytte,da helst så langt unna oss på samme destinasjon,og at han bør overveie om han skal ta med seg mora si med tanke på maten.

Ungene og jeg har ingenting å klage på,bortsett fra denne sure mannen/pappaen som ødela store deler av ferien.

Anonymous poster hash: 57ab0...011

Videoannonse
Annonse
Skrevet

...vel, og se hvem han er gift med!

Skill deg og bo alene da, om han er så jævlig å ha rundt seg...

Anonymous poster hash: 29bdc...351

Skrevet

Skill deg og bo alene da, om han er så jævlig å ha rundt seg...Anonymous poster hash: 29bdc...351

Du er hans like skjønner jeg :-D Godt det finnes positive mennesker bortsett fra deg og min mann ;-)

Skrevet

Slik var min eks også. Som en klamp om foten. Føler med deg, og du vet selv om det bare blir og mer av det.

Anonymous poster hash: 0fec7...1d2

Skrevet

What a jerk!

Bra du sa ifra til ham etterpå!

Anonymous poster hash: e16b8...0c1

Skrevet

lurer på hvor mange klager på mennene til folk kommer til og bli her inne jeg GJESP  :sur:

Skrevet

lurer på hvor mange klager på mennene til folk kommer til og bli her inne jeg GJESP  :sur:

Hvorfor går du inn på tråden da??? Er du virkelig så nysgjerrig på hva som står, tross for at du mener det er kjedelig å lese om ?

Skrevet (endret)

Forstår deg godt. Nokre av oss held kjeft når vi er misfornøyd med noko for å ikkje dra ned stemninga, andre passar godt på at også resten får kjenne på misnøya deira. Det er slitsomt.

Endret av ★
Skrevet

Skill deg og bo alene da, om han er så jævlig å ha rundt seg...Anonymous poster hash: 29bdc...351

Du er hans like skjønner jeg :-D Godt det finnes positive mennesker bortsett fra deg og min mann ;-)Anonymous poster hash: 57ab0...011
sett deg selv i speilet i det siste?

Skrevet

Du er hans like skjønner jeg :-D Godt det finnes positive mennesker bortsett fra deg og min mann ;-)Anonymous poster hash: 57ab0...011
sett deg selv i speilet i det siste?

Herlighet. Du vet da ingenting om hi.

Hun og ungene kunne ha hatt en fin tur, men de har hatt med seg en surpomp på tur, det setter en demper på stemningen.

Jeg skjønner deg godt hi. Mannen min har litt de samme tendensene og jeg har gjort den feilen at jeg ignorerer han fullstendig. Har funnet ut at det er mye mer effektivt og gi han masse oppmerksomhet og sympati første gang han klager. Han tror nok at jeg ikke hører han når jeg ikke gir han noen respons. Hvis jeg duller litt med han, så føler han seg sett og vi kan kose oss.

Manipulerende? Ja litt.

Men noen ganger må man bare gjøre det som funker.

Anonymous poster hash: 35352...3d1

Skrevet

sett deg selv i speilet i det siste?Anonymous poster hash: 29bdc...351
Ler... hvor gammel er du ? 14 ? Kommet over forumet moren din er på ?

Skrevet

Lurer på hvor mange år som går før du klarer å løsrive deg fra å/og-feilene dine og begynner å bruke stor bokstav, punktum og komma. :D

Anonymous poster hash: c7f86...483

Skrevet

lurer på hvor mange klager på mennene til folk kommer til og bli her inne jeg GJESP :sur:

Er du så trett bør du legge deg.

Anonymous poster hash: 82762...70e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...