Anonym bruker Skrevet 5. juli 2015 #1 Skrevet 5. juli 2015 Dagen starta 6.30. Sto opp med ungen. Fri for kaffe gitt. Mensen også. Føler meg ekkel. Gubben sov til kl 9. Jeg fikk ungen til å sove formiddagslur. Jeg har vaska det skitne huset. I begge etasjer. Han har sykla tur i 1,5t mens jeg har underholdt en utålmodig et åring.. Nå ligger jeg på sofaen som et slakt.. Han leker med minste. Fått barnevakt til kino i kveld. Hyggelig det, men jeg er faktisk ikke i godt humør idag. Eller glad for noe. Dritt. Spyr det ut her.. Takk for meg. Anonymous poster hash: cb9b1...bb8
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2015 #2 Skrevet 5. juli 2015 Kjenner igjen de dagene ja. Det hjelpet meg å gå en tur alene av og til. Musikk i øret. Tenk over hvor heldig du er som faktisk har det du har. Ville du vært foruten? Du er mamma til et nydelig barn og forhåpentligvis går det bra med deg og mannen. Prøv å snu tankegangen .. så koselig dere skal på kino sammen. Lighten up 😉 Anonymous poster hash: a2759...527
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2015 #3 Skrevet 5. juli 2015 Kjenner igjen de dagene ja. Det hjelpet meg å gå en tur alene av og til. Musikk i øret. Tenk over hvor heldig du er som faktisk har det du har. Ville du vært foruten? Du er mamma til et nydelig barn og forhåpentligvis går det bra med deg og mannen. Prøv å snu tankegangen .. så koselig dere skal på kino sammen. Lighten up 😉 Anonymous poster hash: a2759...527 Jeg har to unger faktisk :-)) men den ene er bortreist nå for helgen. Vi hadde en mindre diskusjon igår og den henger fortsatt litt igjen i meg. Han er liksom ferdig der og da, jeg er dessverre litt langsur :-( Anonymous poster hash: cb9b1...bb8
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2015 #4 Skrevet 5. juli 2015 Skjønner deg godt! Samma humøret på meg... I tillegg er det så jævelig varmt her! #gledesegtilhøst Anonymous poster hash: af276...b30
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2015 #5 Skrevet 5. juli 2015 Har liksom bare svart han kort når han har spurt meg om ting idag. For en drittkjerring jeg er, hæ? Nå skal han vel på kaffe og kakerester hos svigers rett i nærheten her og har ungen med. Jeg sa nei takk for min del. Anonymous poster hash: cb9b1...bb8
februarprins2013 Skrevet 5. juli 2015 #6 Skrevet 5. juli 2015 måtte du ta av deg ungene og gjøre noe i huset, stakkars deg
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2015 #7 Skrevet 5. juli 2015 måtte du ta av deg ungene og gjøre noe i huset, stakkars deg Hvorfor svarer du guffent i alle trådene? Litt seksuelt frustrert om dagen? Anonymous poster hash: 302ad...9a1
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2015 #8 Skrevet 5. juli 2015 Unnskyld at jeg ler, men fikk følelsen av å høre på den radioreklamen med Henriette stensrup som forteller sarkastisk om sommerhverdagen og avslutter med #perfektsommer! 😂 Anonymous poster hash: c5e4d...4d9
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2015 #9 Skrevet 5. juli 2015 Håper dere kommer dere på kino i dag - kanskje det bedrer humøret litt? Men vi har vel alle sånne dager, heldigvis er det sånn at når en har en sånn dag - så kan en med stor sikkerhet si at det blir bedre! Anonymous poster hash: ccbd5...70a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå