Gå til innhold

Er det lov å sitte helt foran i fly med spedbarn og barn? U/t

Anbefalte innlegg

Skrevet

Anonymous poster hash: ff4f4...a91

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Selvfølgelig! Ofte blir de plassene reservert nettopp for de med spedbarn :)

Skrevet

Hvorfor skulle det være ulovlig?

Anonymous poster hash: 4538f...b9f

Skrevet

På alle flyvningene jeg har tatt er forreste rad og nødutgangene forbudt for barn, men barn settes gjerne foran i flyet

Anonymous poster hash: 33bf0...64f

Skrevet

Barn/spebarn er ikke særlig velkommen på langdistanse og førsteklass om det er det du tenker på. 

Anonymous poster hash: cd4d3...23d
Skrevet

Barn/spebarn er ikke særlig velkommen på langdistanse og førsteklass om det er det du tenker på.

Anonymous poster hash: cd4d3...23d

Skal fly med min på 8 mnd på business nå snart. Betaler for plassen dom alle de andre på business, så om hun ikke er velkommen der så bryr jeg meg fint lite om det ☺️ Tenker det blir bra jeg 😉

Anonymous poster hash: 0bc88...0e8

Skrevet

Jeg reiste til Thailand med min gutt som var 4 mnd. Vi kom forran (eller først på økonomi, satt ikke helt forran på første klasse) på alle flyturene og fikk seng som hang på veggen forran meg. Det eneste som var dumt var at på noen av turene så kom mannen min mange seter bak meg, pga det var andre som hadde større behov for god benplass enn han.

Anonymous poster hash: 37c28...a48

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Vi har reservert seter på første rad når vi skal ut å fly snart. Det er beregnet på barnefamilier / bevegelseshemmede/ ekstra benplass. På flyet vi skal med er det de 3 første radene som er forbeholdt dette, men sikkert forskjell fra flyene og

Skrevet

Jeg reiste til Thailand med min gutt som var 4 mnd. Vi kom forran (eller først på økonomi, satt ikke helt forran på første klasse) på alle flyturene og fikk seng som hang på veggen forran meg. Det eneste som var dumt var at på noen av turene så kom mannen min mange seter bak meg, pga det var andre som hadde større behov for god benplass enn han. Anonymous poster hash: 37c28...a48

Men de sengene er det visst slutt på?

Jeg fikk sånn seng med den eldste, men senere sluttet (i alle fall SAS) med dem.

Anonymous poster hash: f5c14...237

Skrevet

Med THY er det yngste spedbarn som får plassen, med mindre den er forhåndsreservert. De har fortsatt kurv.

Anonymous poster hash: a48df...b92

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...