Gå til innhold

Dere som leser disse "rosa-bloggene"

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor gamle er dere egentlig? Ja, jeg lurer oppriktig.

Jeg har plumpa inn noen ganger for å se hvem det er dere snakker om, slike som fotballfrue og hun derre Rannveig som nettopp ble nevnt. Jeg har lagt merke til at de fleste snakker kun negativt om dem, hvorfor leser dere bloggene hvis dere er helt imot det de er eller hva de står for? Er det for at dere da kan sitte å føle dere så mye bedre? Eller er det faktisk noen her inne som synes det de skriver er interessant? 

De få gangene jeg har klikket meg inn på de bloggene så oppfatter jeg dem egentlig som dagbøker, kanskje man skulle respektere dem litt? Jeg har fått med meg såpass at disse bloggerne er offer(?) for mye nettmobbing, er dere en av dem? Hvordan kan vi snakke med barna våre om mobbing når det er mange mødre der ute som sitter å mobber over nett? 

Jeg klarer ikke å følge med slike blogger for jeg synes dem er ufattelig kjedelige, jeg er den som sitter å googler etter en oppskrift og så havner jeg som oftest inne på en blogg - jeg er "hit and run" leseren. Jeg er 24.

Anonymous poster hash: 899b5...7d7
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Leser noen blogger, men mest de litt mindre kjente... Ikke fotballfrue osv. Er 31.

Anonymous poster hash: 4a993...4e9

Skrevet

Jeg leser ikke fotballfrue (den bloggen er seriøst kjempekjedelig) og heller ikke Rannveig (hun starter hvert innlegg med å kjefte på leserne sine, hun virker svært usympatisk), men jeg leser Sophie Elise, Mamma til Michelle, Komikerfrue og TCMN. Sophie er veldig underholdende. bein i nesa og sårbar på samme tid. Mamma til Michelle er egentlig ganske kjedelig den også, men begynte å titte innom etter jeg så henne på "Bloggerne". Komikerfrue er morsom, upretensiøs og underholdende. TCMN kommer fra mitt hjemsted, derfor titter jeg innom henne. 

Jeg kommenterer aldri. Jeg er 39 år.

Anonymous poster hash: 1e2f4...df4
Skrevet

Før leste jeg Linnea Myhre sin blogg (det er det hun heter, sant? Har også glemt hva bloggen het). Hun skrev veldig bra og morsomt så det var gøyt å lese. Nå leser jeg egentlig bare byggeblogger siden vi planlegger å bygge hus.

Anonymous poster hash: 9237e...80b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...