Gå til innhold

Oslofolk - trenger litt "turist"hjelp..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi skal på Norway Cup og det blir litt farting hit og dit.... :)

Vi skal bo ved Bjørnsletta (t-stopp), og kampene våre er på Ekeberg.

Hva er enkleste reisemåte? Hva er "lureste" billettkjøp?

Anonymous poster hash: 330df...7dc

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sjekk ruter.no for informasjon om reise. T-banen er veldig enkel og grei å forholde seg til. Kjøp ukeskort om dere skal være hele uka og reise endel. Da reiser dere ubegrenset på trikk, bane, buss og ferger til øyene hele uka. Finnes også dagskort (24t).

Anonymous poster hash: cc899...af2

Skrevet

Takk :)

Vet at det er hjelp og kart å få overalt, men jeg er litt sånn småkontrollfreak, liker å vite 100% hva jeg skal gjøre FØR jeg skal gjøre det ;)

Anonymous poster hash: f52f0...00c

Skrevet

Vet at det er hjelp og kart å få overalt, men jeg er litt sånn småkontrollfreak, liker å vite 100% hva jeg skal gjøre FØR jeg skal gjøre det ;)

Der er du ikke alene! Du tar t-banen til Nationalteateret, spasserer ned til haakon V gate (ned mot aker brygge, bussholdeplassen er på venstre side utenfor nille/eldorado kino) og tar buss nr 74 mot mortensrud, og går av på Ekeberg camping!

Skrevet

Der er du ikke alene! Du tar t-banen til Nationalteateret, spasserer ned til haakon V gate (ned mot aker brygge, bussholdeplassen er på venstre side utenfor nille/eldorado kino) og tar buss nr 74 mot mortensrud, og går av på Ekeberg camping!

Hun mener nok Klingenberg kino :-)

Anonymous poster hash: 22eff...3af

Skrevet

Dere kan ta 34-bussen fra sentrum også! Den svinger av veien der sletta begynner men det er kortere å fra Jernbanetorget t-basestasjon og opp til bussholdeplassen, enn fra National og ned til 74-bussen :)

Skrevet

T-bane til Brattlikollen og gå derfra hvis fint vær er mye hyggeligere enn buss

Anonymous poster hash: 1252b...163

Skrevet

Now we're talking!

Takk :P

Skrevet

Last inn appene til ruter så får du opp sanntid, reiseforslag osv. Egen app til billetter, så har du alt på mobilen :) 

Skrevet

Hyggeligste er jo buss, akkurat den bussen kjører opp en så fin rute så du ser hele byen! Nydelig tur og utsikt. T-bane 4 er i tunell store deler av turen og kun fint fra brynseng til endestasjon. Men grei kriseløsning siden den går to ganger i kvarteret.

Men sats på 74 bussen og 34(litt usikker, kan hente noe annet, men Ekeberg camping som endestasjon) bussen som går til Ekeberg camping.

Skrevet

Er det langt å gå fra stoppet til Ekebergsletta??

Skrevet

Last inn appene til ruter så får du opp sanntid, reiseforslag osv. Egen app til billetter, så har du alt på mobilen :)

Jeg er så gammeldags at jeg foretrekker papir-kart :P

Skrevet

Hyggeligste er jo buss, akkurat den bussen kjører opp en så fin rute så du ser hele byen! Nydelig tur og utsikt. T-bane 4 er i tunell store deler av turen og kun fint fra brynseng til endestasjon. Men grei kriseløsning siden den går to ganger i kvarteret.

Men sats på 74 bussen og 34(litt usikker, kan hente noe annet, men Ekeberg camping som endestasjon) bussen som går til Ekeberg camping.

T-banen er kjapp og behagelig og har så og si alltid ledige plasser. Bussen er gjerne stappfull og man står som sild i tønne. Trikk er litt bedre enn buss.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...