Gå til innhold

Er det noen her som har bleket tennene?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Enten selv eller hos tannelege og som vil fortelle litt om det. Hva gjorde du og vor mye kostet det. Var det vellykket? Fikk du noen problemer etterpå, f.eks ising i tennene?

Anonymous poster hash: 0ea01...d42
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Enten selv eller hos tannelege og som vil fortelle litt om det. Hva gjorde du og vor mye kostet det. Var det vellykket? Fikk du noen problemer etterpå, f.eks ising i tennene?

Ja mange ganger. Bestiller på Ebay. Billig og rask levering. Whitecrest er et kjent og bra merke.

Anonymous poster hash: b5cf4...b1f

Skrevet

Jeg pusset tennene med medisinsk kull og ble kvitt misfarging. ;) billigere enn bleking. Har ikke hatt så hvite tenner siden de kom ut.

De blir ikke hvitere enn de har vært. Men det fjerner rødvin kaffe røyk osv som setter seg på tennene.

I Korea finnes tannkrem med aktivt kull ;)

Anonymous poster hash: 99c85...f6e

Skrevet

Hvor får man tak i medisinsk kull?

Anonymous poster hash: bc4d1...d5b

Skrevet

Hvor får man tak i medisinsk kull?

Anonymous poster hash: bc4d1...d5b

Apoteket.

Du tygger i stykker tablettene og pusser lett og lar det virke. Søk på active charcoal og teeth

Anonymous poster hash: 99c85...f6e

Skrevet

Noen flere?

Skrevet

Samboeren min dro til tannlege for å bleke. Hvis jeg husker rett så gjorde han 4 behandlinger og kunne kun spise hvit mat i 14-dager haha

Husker dessverre ikke hvor mye det kostet..

Anonymous poster hash: e4cae...4d4
Skrevet

Jeg tok to behandlinger, og de ble mye hvitere. Men det ble en del ising etterpå.

Anonymous poster hash: 7a8cf...9bd

Skrevet

Jeg tok to behandlinger, og de ble mye hvitere. Men det ble en del ising etterpå.

Anonymous poster hash: 7a8cf...9bd

Hos tannlegen?

Skrevet

Jeg fikk støpt skinner hos tannlege. Betalte 3000. Iser en dag eller to etter blekinga.

Anonymous poster hash: a8190...583

Skrevet

Jeg fikk støpt skinner hos tannlege. Betalte 3000. Iser en dag eller to etter blekinga.

Så jeg kan bleke de igjen når jeg vil uten å dra dit. Kjøper blekemiddel hos tannlegen. Den varer lenge.

Skrevet

Så jeg kan bleke de igjen når jeg vil uten å dra dit. Kjøper blekemiddel hos tannlegen. Den varer lenge.

Hvor lenge varer hvitheten etter at tennene er bleket? Så du tydelig resultat?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...