Anonym bruker Skrevet 5. juli 2015 #1 Skrevet 5. juli 2015 Hva syns man om det? Med mine 82 kg på 165 cm er badetøy naturlig nok ikke mitt favorittplagg, men skal man nyte sommeren skikkelig, må det til. Lårene er virkelig ikke mine beste atributter og badedrakt med høy skjæring har blitt vraket for mange kilo siden. De draktene med skjørt ser jo snasne ut på tynne modeller, men jeg har en, kanskje urasjonell, formening om at det roper at her kommer tjukkasen enda mer enn en vanlig badedrakt. Noen synspunkt her? Anonymous poster hash: dd2d7...84c
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2015 #2 Skrevet 5. juli 2015 Veier likt som deg og 168 cm og føler meg flott i en badedrakt fra Ellos. Har mye på magen og kraftige lår, denne reddet sommeren min ifjor. Skjørtet er ikke så langt, men perfekt lengde da jeg har to til som ikke er brukandes pga langt skjørt. Anonymous poster hash: 9caaa...b55
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2015 #3 Skrevet 5. juli 2015 Jeg har også en fra ellos, finner ikke bilde akkurat nå. Jeg er 168 og for øyeblikket veier jeg 76 kg. Føler meg fin i den jeg, men har også litt på følelsen at den roper "tjukkas..." Anonymous poster hash: d280f...fdc
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2015 #4 Skrevet 5. juli 2015 Synes de er flotte jeg. Viser samtidig at dere ikke viser allmennheten alt det mindre pene. Anonymous poster hash: a6475...558
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2015 #5 Skrevet 5. juli 2015 Slutt å bry dere hva andre kan tenke og mene. Det viktigste er at dere føler dere fine og tørr å bevege dere på stranden. Jeg spiller nå ballspill med barna, er i konstant bevegelse fordi badedrakten ser bra ut. Jeg må ikke kle på meg, så er en ny frihets følelse. Selv tynne går i slike badedrakter og det synes at de trives på stranden Anonymous poster hash: 9caaa...b55
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2015 #6 Skrevet 5. juli 2015 Jeg legger veldig lite merke til hvordan andre ser ut på stranden, og hadde nok ikke enset deg engang om du tuslet rundt i badedrakt. Men badedrakt med skjørt er veldig uvanlig å se her, så bare på grunn av den typen badedrakt så ville du nokf ått mer "oppmerksomhet" av meg. Og det er vel egentlig ikke det du vil? Men jeg må si at den var ganske fin den badedrakten som blir linket til her over Anonymous poster hash: 14604...8da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå