Anonym bruker Skrevet 5. juli 2015 #1 Skrevet 5. juli 2015 Lang historie, men min mann og jeg har ingenting felles. Og da mener jeg ingenting. Vi har ikke noe å snakke om, ingen felles interesser, og vi er milevis fra hverandre også intellektuelt sett. Han er veldig enkel og engasjerer seg ikke i noe som helst med mindre det vedrører hans lille interessefelt som er trening. Jeg prøver å interessere meg for hans idrettsgren og har også vært med på trening med han i forsøk på å få noe felles. Jeg synes det var gøy, men han vil helst ikke ha meg med fordi hans treningseffekt ble dårlig når han skal hensynta meg som ikke er like god. Vi har barn og samarbeider godt om dem, og barna våre har alt de ønsker seg. Vårt manglende samspill merker ikke de noe til. Pga barna ønsker jeg å bli i forholdet og synes det er for lett å gi opp., Vi har sex, men da er det fra hans side beskjed tidligere på dagen "i kveld skal jeg knulle deg". Og det er hans form for forspill, han er ikke interessert i å gjøre noe med meg på kvelden og sitter bare og leser på nett om trening, ringer kompiser eller ser på TV og ber meg holde kjeft hvis jeg sier noe når han følger med på noe som skjer på TV. Jeg er kort sagt ikke lykkelig i forholdet. Har bedt ham bli med i terapi for å lære oss kommunikasjon men han er helt uinteressert - han synes vi har det fint han og ser ikke problemet. Nå er saken den - at jeg har truffet en mann som tar meg med storm. Av ulike årsaker kan det ALDRI bli meg og han andre. Blant annet fordi jeg har ganske små barn og selv om han er good news for meg så er han ikke et stefaremne, og hadde vi vært kjærester så hadde jeg måttet leve dobbelt med ham den ene uka og ungene den andre uka. Han er også gift. Jeg kunne tenke meg å tilbringe mer tid med ham men ikke uten at mannen min vet om det. Vurderer å be om et åpent forhold og tenker kanskje litt krydder kan bidra også fra hans side. Kort sagt vil jeg visne i forholdet til mannen så det er egentlig dette eller skilsmisse. Noen med erfaring fra åpne forhold? Anonymous poster hash: 9f8fa...b7d
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2015 #2 Skrevet 5. juli 2015 Visste du ikke dette om mannen din før du gikk inn i et forhold med ham? Synes det er merkelig at man plutselig krever ny IQ på en partner man allerede for lengst har valgt OG fått barn med .... Anonymous poster hash: bc247...d4b
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2015 #3 Skrevet 5. juli 2015 Dessuten vil du be om et åpent forhold på feil grunnlag, du vil gjøre det fordi du vil ha i pose og sekk, fordi du ikke er tiltrukket av din egen mann mer og håper å få mer ut av denne andre mannen som du enda ikke kjenner uvanene til. Og så må du være forberedt på at mannen din kommer til å finne seg noen andre han også, hva om han velger denne andre damen fremfor deg? Jeg har venner som har hatt åpne forhold og vært den andre kvinnen i åpne forhold og ALLE uten unntak har endt opp i sjalusi. Anonymous poster hash: bc247...d4b
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2015 #4 Skrevet 5. juli 2015 Du vil ha et åpent forhold med en gift mann? Tenkt på kona hans, spurt henne om HUN ønsker åpent forhold med sin mann? Her sårer dere deres partnere, og du ønsker grønt lys for å være utro. Hvorfor kan du ikke leve "dobbelt" med ham den ene uka og ungene den andre uka? En del folk er særboere og gjør nettopp det. Voks opp, gå fra mannen og gjør hva du vil. Anonymous poster hash: 102c2...844
Parasoll☀️ Skrevet 5. juli 2015 #7 Skrevet 5. juli 2015 Blir du lykkelig i forholdet ved å ha sex med en annen mann?
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2015 #8 Skrevet 5. juli 2015 Mannen og jeg har åpent forhold. Vi er blitt mer som søsken som bor under samme tak. Vi ønsker ikke å gå hvert til vårt pga barna. Og vi har åpent forhold. Fungerer helt strålende for oss! Jeg har opplevd mange nye sider ved med selv etter at jeg begynte å ha sex med andre menn. Og jeg elsker det!! :-) Møter menn på Victoria Milan. Deilig deilig deilig. Virkelig å anbefale om mannen din også vil være med på åpent forhold. Anonymous poster hash: 9e273...9e6
Meg og alle gutta Skrevet 5. juli 2015 #9 Skrevet 5. juli 2015 Jeg leste bare "meg, meg og meg" her... Hva med kona og barna til han du ønsker å treffe? Hva med din egen mann og barna? Du må gjerne spørre mannen din om et åpent forhold er aktuelt for han, men involver deg for gudsskyld ikke med menn som er opptatte! Du skal liksom bli i ditt ulykkelige forhold for barnas skyld. Prøver å fremstå som et uegoistisk menneske, men ligge med noen andres mann, det bryr du deg ikke om. Om hans barn (hvis han har noen) må vokse opp i en splitta familie, det er det ikke så nøye med så lenge dine unger ikke trenger det. Og hva med kona hans? Å være årsaken til at ekteskapet hennes blir knust, det er også helt greit, bare så lenge du får deg noe av mannen hennes?
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2015 #10 Skrevet 5. juli 2015 Hva tror du skjer med kommunikasjonen mellom deg og mannen din etter at du har begynt å ha sex med andre menn? Kommer du kanskje til å se på ham som enda mer idiot og mer feil for deg å være sammen med? I dette tilfellet tror jeg ikke åpent forhold er løsningen. Siden mannen din ikke ønsker å få hjelp til å endre kommunikasjonen mellom dere, har han i utgangspunktet takket nei til deg. Nei til å komme nærmere, nei til noe som potensielt kan gjøre deg lykkeligere. Valget her er egentlig bli og akseptere situasjonen, eller gå og håpe på det beste. Anonymous poster hash: c9992...a5c
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2015 #11 Skrevet 5. juli 2015 Du skal spørre din mann om dere kan ha et åpent forhold. Din mann, som etter dine egne ord, synes dere har det helt fint. Hvordan tror du han vil reagere på det? Jeg blir så irritert over foreldre som lever i slike dysfunksjonelle forhold... og så påstår "Vårt manglende samspill merker ikke barna noe til." Dette er bare tull! Og det er et argument som brukes for å ikke ta ansvar for det dårlige forholdet man er i! Selvfølgelig merker barna noe. De merker at mamma og pappa ikke er kjærlige med hverandre, de merker at det ikke er følelser mellom dere. Dere lærer barna deres at man skal være i følelsesløse forhold. Når barna er hos andre vil de se andre forhold, forhold som kanskje er verre, men garantert også venner som bor i hjem hvor det er kjærlighet og respekt som rår. I hjemmet dine barn vokser opp i er det hverken kjærlighet eller respekt... fra hverken din eller mannens side. Dere elsker sikkert barna deres, men det kan dere også gjøre hver for dere... Så i steden for å ta tak i forholdet - eller ta konsekvensen av at det ikke fungerer og trolig aldri vil fungere - så vil du altså innlede et forhold med en annen gift mann. Snakk om å finne en av samme "klasse"... du finner en annen mann som tydeligvis heller ikke bryr seg særlig om hverken kjærlighet eller respekt for sin ektefelle. Men hva betyr vel det så lenge du får tilfredsstilt ditt behov for sex med en du tenner på? Skal du og han andre innlede et forhold så får du kreve at også den andre har avklart at han og kona også har et åpent forhold. Jeg forstår at det finnes et snev at en "god tanke" bak ideen din, men i deres tilfelle fungerer det garantert ikke. Begynn heller å ta ansvar for de valgene dere har tatt og jobb med forholdet deres eller innrøm at det er slutt. Du har jo forsøkt å møte din mann, han responderer ikke. Det er ikke så mye du kan gjøre med det. Og ja, mannen din er like fjern med sin holdning... det spiller ingen rolle at han mener forholdet fungerer fint hvis du ikke gjør det. Ser han ikke det, eller er villig til å prøve parterapi så har dere ingen fremtid. Hva ønsker du å lære barna dine? Kjærlighet, respekt, gjøre ting man kan stå for....? I så fall må du begynne å tenke på nytt. Beklager om du jeg støter deg med å være så direkte. Anonymous poster hash: e48b8...893
Gjest UndrendeUllteppe Skrevet 6. juli 2015 #12 Skrevet 6. juli 2015 Tråden åpnes igjen etter at personangrep og sitat av disse er fjernet. Diskuter gjerne, men hold dere til hovedinnlegget, og ikke angrip hverandre med usaklige kommentarer, så får tråden stå. UndrendeUllteppe Brukermoderator
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2015 #13 Skrevet 6. juli 2015 Det høres vel ut som om ditt forhold til mannen mangler mer enn sex? Eller tenkte du at å "treffe menn" utenom forholdet var å få flere kjærester? Trodde "åpent forhold" var for de som hadde det fint i forholdet, men som ikke lenger fikk/har sex på hjemmebane. Anonymous poster hash: 7b40e...1a4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå