Anonym bruker Skrevet 4. juli 2015 #1 Skrevet 4. juli 2015 Leker du med barna?stresser du?blir du fort sur på dem?ser dere barne tv sammen?o.l..😊 Anonymous poster hash: fe373...ffe
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2015 #2 Skrevet 4. juli 2015 Jeg er vell alle de tingene. Iblant blir jeg stressa å sur, men som oftest så har vi det fint sammen, finner på ting og ser på barne-tv. Anonymous poster hash: ce0d2...f69
petitt Skrevet 4. juli 2015 #3 Skrevet 4. juli 2015 Jeg er ikke en person som blir sur så lett så ungene slipper mye styr sånn sett fra meg. Jeg er stort sett i godt humør noe som smitter av på ungene mine, de har arvet min humor så når jeg føler de maser litt vel mye ser jeg oppgitt på dem så skjønner de hva jeg mener og ler høyt og hjertelig av sin egen masing. Jeg er ikke så flink å leke med dem, men jeg ser på dem når de skal vise meg noe og så skryter jeg da vettu. Klapper og ler både av dem og med dem. Så er jeg en sånn kosemamma, de kryper inntil meg flere ganger om dagen og sitter i armkroken litt mens vi snakker om noe eller ser noe på tv. Mannen er mer den som leker og herjer. Jeg blir fort stresset egentlig, men jeg er flink til å sørge for at jeg har mer enn nok tid pga. at jeg blir fort stresset og jeg vet jeg takler stress dårlig.
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2015 #4 Skrevet 5. juli 2015 Jeg er ganske bestemt og streng, eller tydelig kan man si. Men jeg er ekstremt kosete, må stryke på ungene og ruske dem i håret. Vi er en sportsfamilie så vi er aktive og leker masse. Jeg hopper på trampoline og spiller fotball, vi tuller og herjer og ler. Min negative egenskap er nok at jeg mangler tålmodighet, høyner stemmen litt for fort. Anonymous poster hash: c9592...41c
februarprins2013 Skrevet 5. juli 2015 #5 Skrevet 5. juli 2015 helt normal mamma tror jeg leker med han leser for han lager middag sammen som vi spiser i sammen bader og dusjer han finner på koselige ting med han jeg kan sprekke noen ganger og da får jeg veldig dårlig samvittighet,skjer en gang i blant, komme i trass alder nå
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2015 #6 Skrevet 5. juli 2015 Jeg er en konsekvent mamma, han vet hva som er lov og ikke.vi leker masse sammen, ler og tøyser. Leser og prater sammen. Han er akkurat blitt to år, og er den fineste lille mannen jeg vet om. Noenganger blir jeg sint, og da kommer samvittigheten snikende. Men, jeg tror jeg er en bra mamma Mine barns beste er alltid i fokus. Anonymous poster hash: afad6...45e
Gjest Skrevet 5. juli 2015 #7 Skrevet 5. juli 2015 Jeg er nok en god blanding tenker jeg. - Er ganske så streng mamma være seg når vi er ute på restaurant og forventer at de oppfører seg i alle aldre ( noe ungene har gjort og gjør) - Sprty mamma som spiller tennis, står jetski, spiller golf, svømmer om kapp m.m - Omsorgsfull mamma som gjør altfor at ungene skal ha det bra - Hjelpsom mamma som hjelper de lekser, flytting til egen bolig, stiller opp økonomisk m.m
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå