Anonym bruker Skrevet 4. juli 2015 #1 Skrevet 4. juli 2015 Heihei! Har vært innlagt på sykehus i 2 dager me min datter som veltet varm te over seg! Hun fikk andregrads forbrenning.. Når vi skulle hjem fra sykehuset og som ligger 3 timer unna der vi bor så lå vi på innfeksjons avdelingen, så ble vi sendt hjem med buss når vi kom hjem så ble hun plutselig syk og 39 feber det rant veske av plastersåret (vært i narkose 2 ganger også glemte jeg og si) Nå er det andre dagen hjemme siden vi kom hjem fra sykehuset. vi var hos legevakt isted og tok blodprøve som viste hun hadde fått infeksjon så nå har vi blitt sendt hjem igjen med antibiotika. Hva synest dere om det! Hun har også 39 i feber nå.. 😢 skrev innlegg fort er veldig stresset .. Anonymous poster hash: 6a9ca...262
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2015 #2 Skrevet 4. juli 2015 Jeg ville tatt en telefon til barneavdelingen hvor hun lå på sykehuset og spurt hva de mener. De har best oversikt over tilstanden hennes, og kan da trolig vurdere det bedre enn legevakten. Anonymous poster hash: f0ab6...084
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2015 #3 Skrevet 4. juli 2015 Jeg ville tatt en telefon til barneavdelingen hvor hun lå på sykehuset og spurt hva de mener. De har best oversikt over tilstanden hennes, og kan da trolig vurdere det bedre enn legevakten. Anonymous poster hash: f0ab6...084 Enig! Anonymous poster hash: a7bbc...c26
mamma_til_gutt Skrevet 4. juli 2015 #4 Skrevet 4. juli 2015 Jeg ville tatt en telefon til barneavdelingen hvor hun lå på sykehuset og spurt hva de mener. De har best oversikt over tilstanden hennes, og kan da trolig vurdere det bedre enn legevakten. Anonymous poster hash: f0ab6...084 Enig! Anonymous poster hash: a7bbc...c26 Enig! Ring nå!
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2015 #5 Skrevet 5. juli 2015 Håper du har ringt direkte på avdelingen der hun var innlagt. Jeg tror kanskje dette ikke er noe som skal behandles hjemmefra... Gi oss en oppdatering da. Anonymous poster hash: 1ff0a...ffe
Sint naken biltyv Skrevet 5. juli 2015 #6 Skrevet 5. juli 2015 Uff, skjønner du ikke selv hva du burde gjøre? Er skummelt å tenke på hvor mange her inne det egentlig er som ikke klarer å tenke selv og som har barn
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2015 #7 Skrevet 5. juli 2015 Har vært på sykehuset to ganger siste året vi også, og begge gangene fikk jeg beskjed om å ta kontakt med en gang om det var noe, særlig om det oppsto feber eller blødninger Jeg skjønner ikke hvorfor du ikke tok kontakt direkte med sykehuset igjen når hun fikk feber? Anonymous poster hash: 59ffd...534
ღTyrkiskPepperღ Skrevet 5. juli 2015 #8 Skrevet 5. juli 2015 Uff, skjønner du ikke selv hva du burde gjøre? Er skummelt å tenke på hvor mange her inne det egentlig er som ikke klarer å tenke selv og som har barn Enig!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå