Anonym bruker Skrevet 4. juli 2015 #1 Skrevet 4. juli 2015 Samleie der kondomen sprakk funker vel? Rett etter mens slutt.. noen som har blitt gravide alikavel? Anonymous poster hash: 1ec5d...f1d
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2015 #2 Skrevet 4. juli 2015 Yes, gutten er snart 4.... Anonymous poster hash: f66ae...0d4
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2015 #3 Skrevet 5. juli 2015 Tatt angrepillen flere ganger som ung. Tåpelig angst om å bli gravid vet. Var overvektig og tok pillen altid innenfor fristen, men også over tidsfristen. Ikke blitt gravid. Men på p-piller som voksen er jeg blitt gravid tre ganger og tre små sover søtt Nå er det å-sprøyte på meg Anonymous poster hash: 7ce76...820
februarprins2013 Skrevet 5. juli 2015 #4 Skrevet 5. juli 2015 nope, hadde sex når jeg hadde eggløsning, kondomet sprakk og jeg tok angrepillen etter 56 timer, gikk veldig bra her,ingen barn her, da hadde barnet vert 14
Isola&Lille+julegave Skrevet 6. juli 2015 #5 Skrevet 6. juli 2015 Jeg har ei datter som er resultat av en fling + angrepilla. Tok den godt innenfor fristen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå