Anonym bruker Skrevet 4. juli 2015 #1 Skrevet 4. juli 2015 Da du fant ut at du var gravid altsĂ„. Sist tok jeg sikkert 10 stk frem til uke fem. Denne gangen har jeg bare tatt en. Nesten sĂ„ jeg vurderer Ă„ ta en ny tilfelle det var noe feil med CB testen som viste "gravid 2-3uker" đđ.  Anonymous poster hash: 9d4da...3e8
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2015 #2 Skrevet 4. juli 2015 3 đ Â Anonymous poster hash: c8c02...2c4
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2015 #3 Skrevet 4. juli 2015 2 fÞrste gangen hor at mannen skulle fÄ se det. Han trodde ikke pÄ meg.. Eller var sÄ redd for at det ikke stemte er vel eme riktig Ä si. Bare 1 andre gang.  Anonymous poster hash: 9386b...eb7
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2015 #4 Skrevet 4. juli 2015 To med fÞrste. Istedenfor for Ä vise et kryss, viste bare den ene streken. Etter Ä ha tatt to tester og sett nÊrmere pÄ dem, var det den streken som utgjorde at testen var positiv. Dette er 11 Är siden. NÄ hadde jeg garantert tatt flere tester.  Med nummer to tok jeg én digital. Sto gravid Mye enklere enn kryss som ikke funker som de skal.  Har billigtester liggende til neste spire forhÄpentligvis sitter  Anonymous poster hash: 936af...472
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2015 #5 Skrevet 4. juli 2015 Tre den dagen.  En spesialist pÄ sykehuset fortalte meg nemlig i mai at mannen hadde dÄrlig sÊd og jeg mest sannsynlig ikke egglÞsning, sÄ sjansen for at vi skulle bli gravide var veldig liten.  I september var mensen over to uker forsinket. Jeg var sint pÄ kroppen min, som ikke en gang klarte Ä fÄ mensen.  Jeg tok en gammel test jeg hadde liggende, bare for Ä kunne si til meg selv "der ser du, du er IKKE gravid, du klarer bare ikke Ä fÄ egglÞsning og mensen".  Testen ble positiv. Jeg grÄt og falt pÄ kne. Tok to tester til den dagen. GrÄt sammen med mannen. Trodde vel knapt det var sant de neste ni mÄnedene.  NÄ er barnet snart fire Är, og fremdeles er mirakel.  Anonymous poster hash: d171d...e21
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2015 #6 Skrevet 4. juli 2015 Tre.. eller egentlig en egglĂžsningstest, en billigstrimmel og en digital.. Â Anonymous poster hash: 4771d...973
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2015 #7 Skrevet 4. juli 2015 6-7 tror jeg. Anonymous poster hash: 933bb...0e4
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2015 #8 Skrevet 4. juli 2015 Tre.. eller egentlig en egglĂžsningstest, en billigstrimmel og en digital.. Â Anonymous poster hash: 4771d...973 Ble egglĂžsningstesten like sterk som ved egglĂžsning? Â Anonymous poster hash: 936af...472
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2015 #9 Skrevet 4. juli 2015 2  Hadde hatt mitt fÞrste ivf forsÞk og dagen for testing var kommet. Hadde en "vanlig" liggende, av den litt billigere typen og en digital.  Tok den vanlige fÞrst, og var super spent! Hadde ventet pÄ dette Þyeblikket lenge, og hÄpet pÄ barn i 3 Är. Urinen trakk inn og EN klar blÄ strek kom fort frem.... den andre uteble Ble skikkelig lei meg og skuffet, og bestemte meg for Ä bare ta den andre ogsÄ - for jeg kom jo aldri til Ä bli gravid uansett, sÄ kunne like gjerne bruke den. Tok den, og nesten slang den fra meg pÄ benken mens jeg begynte Ä grÄte. Sjokket var STORT da jeg etterpÄ oppdaget "GRAVID" pÄ skjermen!! SkjÞnte ingenting! Og 5 min senere kom det ogsÄ en svak blÄ stek til til syne pÄ den andre Anonymous poster hash: 00014...822
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2015 #10 Skrevet 4. juli 2015 Tok 4, 3 strimmeltester for Ä se streken bli sterkere annenhver dag og tilslutt en digital med uker pÄ for Ä sende bilde av til mamma Fant det ut 4 dager fÞr ikm, sÄ klarte ikke helt tro det var sant fÞr ikm var vel overstÄtt uten blÞdninger. Hadde ogsÄ fÄtt beskjed om at det ville bli vanskelig Ä bli gravid uken fÞr sÄ klarte ikke fatte at det var sant Anonymous poster hash: 2d6a1...249
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2015 #11 Skrevet 4. juli 2015 Jeg har tre barn og har tatt totalt tre graviditetstester i mitt liv. Med de to fĂžrste + pluss en gang seinere da jeg var livredd for Ă„ vĂŠre gravid. Med barn nr tre gadd jeg ikke ta, for skjĂžnte det med en gang. Â Anonymous poster hash: 6b7c2...130
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2015 #12 Skrevet 4. juli 2015 Har 1 barn og har tatt 1 test i hele mitt liv:) Â Anonymous poster hash: fb1fc...ccb
petitt Skrevet 4. juli 2015 #14 Skrevet 4. juli 2015 Ăn hver gang jeg har vĂŠrt gravid, dvs. 3 tester. Jeg gidder aldri teste fĂžr jeg omtrent vet det selv, dessuten har jeg sluttet pĂ„ p pillen hver gang vi skulle lage baby sĂ„ jeg tar test nĂ„r mensen er en uke eller to for sen. Hver gang har testen vĂŠrt positiv og om et par uker ankommer tredjemann
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2015 #15 Skrevet 4. juli 2015 Ble vel 4 eller 5 totalt.  FÞrst den ene, som jeg var helt sjokket over var positiv. SÄ gikk det en dag eller to, sÄ testet jeg noen dager pÄ rad for Ä se at streken ble sterkere, noe den ble  Anonymous poster hash: 2dc41...405
Parasollâïž Skrevet 4. juli 2015 #17 Skrevet 4. juli 2015 (endret) 6 pp, 3 graviditeter (en sa) Bruker kun CB Plus og Digital. Begynner gjerne Ă„ teste 6 dpo, sĂ„ det har gjerne gĂ„tt 7-8 tester de gangene jeg ikke har vĂŠrt gravid, og muligens enda flere de gangene jeg har vĂŠrt gravid. Er gravid nĂ„, uke 4 i dag, uke 2-3 pĂ„ digital, og kommer nok til Ă„ ta ny test om 5 dager for Ă„ se om den Ăžker til 3+. Blir sikkert Ă„ ta ny test hver dag til jeg ser 3+ ja!  Holder dette skjult for mannen, da han bare rister lett oppgitt pĂ„ hodet đ  PS; Har brukt CB egglĂžsningstester og med tanke pĂ„ 50% positiv graviditetstest, sĂ„ mĂ„ jeg si at jeg anbefaler det pĂ„ det varmeste (Hadde sex med mannen uten i beskyttelse i nesten 3 Ă„r, uten at det skjedde noe. I det vi tok i bruk EL-tester sĂ„ begynte det Ă„ skje saker og ting)! Endret 4. juli 2015 av Parasollâïž
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2015 #18 Skrevet 4. juli 2015 Maaaange! Â Anonymous poster hash: baa23...1e1
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2015 #20 Skrevet 4. juli 2015 3đ Â Anonymous poster hash: 7ea4d...3b7
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2015 #21 Skrevet 4. juli 2015 Med 1. tok jeg fĂžrst en, sĂ„ fortalte jeg det til mannen. Han ville fortelle det til noen, siden jeg ogsĂ„ hadde fortalt det til noen, men det fikk han ikke lov til.. Ikke fĂžr jeg hadde tatt en til test, i tilfelle den fĂžrste viste feil. Hos legen til fĂžrste kontroll fikk jeg sjokket nĂ„r de uten videre trodde pĂ„ meg da jeg sa jeg var gravid, UTEN Ă„ ta en test der. Legen sa at sĂ„lenge du har fĂ„tt positiv testresultat sĂ„ er det ingen vits Ă„ ta en ny.. Hehe, fĂžlte meg ikke mye gravid da đđ  Med de to neste hadde jeg skjĂžnt at man trenger bare en, sĂ„ da ble det med den ene til hver av de đ  Anonymous poster hash: 2291c...c43
Hjertefru Skrevet 4. juli 2015 #22 Skrevet 4. juli 2015 Har vÊrt gravid 6 ganger. De fire fÞrste, en graviditetstest hver gang. De to siste, da tok jeg ingen test fordi jeg skjÞnte at jeg var gravid pga symptomene. Ventet til jeg kom meg til legen med Ä fÄ det endelig bekreftet.
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2015 #24 Skrevet 5. juli 2015 Tok to tester ved begge graviditetene, en vanlig som viste en strek og en cb kun for Ă„ fĂ„ sett det sort pĂ„ hvitt at det stod "gravid" đ  Anonymous poster hash: 95d0b...dcc
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2015 #25 Skrevet 5. juli 2015 Tok to tester ved begge graviditetene, en vanlig som viste en strek og en cb kun for Ă„ fĂ„ sett det sort pĂ„ hvitt at det stod "gravid" đ  Anonymous poster hash: 95d0b...dcc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for Ă„ kommentere
Du mÄ vÊre et medlem for Ä kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt Ă„ melde seg inn for Ă„ starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nÄ