Anonym bruker Skrevet 4. juli 2015 #2 Skrevet 4. juli 2015 Sånn ca en uke etter fødsel maks. Men litt vinglete. Kontrollert så jeg ikke lenger trengte å hjelpe til var de ca 3 mnd tror jeg Anonymous poster hash: 20cc2...f0c
skjotta Skrevet 4. juli 2015 #3 Skrevet 4. juli 2015 Begge har løftet hodet fra "liggende på magen" stilling helt fra fødsel (første de har gjort når jeg har fått dem på brystet er å løfte hodet og se på verden) men ikke med "stødighet" før de har vært 2-3 mnd.
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2015 #4 Skrevet 4. juli 2015 Fra han ble født. Anonymous poster hash: bfd08...0cf
Jakkie Skrevet 5. juli 2015 #6 Skrevet 5. juli 2015 Fra han ble født, Stødigt ca 1 måned etter fødselen
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2015 #7 Skrevet 5. juli 2015 Fra han var tre måneder ca, og noe helsestasjon ikke nevnte noe om. Er vel fra seks måneder de begynner å bli ops. Det finnes et ca "fasit" svar, men barn utvikler seg i sitt eget tempo har jeg lært etter seks år til en nydelig gutt Han overrasket to leger under utdanning og overlegen dag to etter fødsel. De klarte ikke å gjennomføre hofte undersøkelsen på han. Han nektet å bøye beina. To uker etterpå samme regla. Da han begynte å gå ni måneder gammel klarte de såvidt å gjennomføre en ultralyd og alt sto bra til. Tren på stellematte etter bleieskift eller på gresset/ sandstrand. De to siste gjorde full uttelling på vår gutt da han nektet å løfte hodet ellers. For en liten krabat har sin vilje Jeg har bekymret meg i fem år pga utvikling osv fordi jeg har lest artikler på artikler, fulgt forumet her inne og ellers holdt meg til ca "fasit". Bortkastet tid fordi jeg var usikker og første gangs mor. Han har utviklet seg i sitt eget tempo og det siste året har jeg skjønt at jeg burde ikke ha bekymringer fordi det er så store forskjeller ute i verden. Ble litt langt, men var ikke sikker på om du var bekymret, usikker eller ville ha generell informasjon. Anonymous poster hash: 87777...77c
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2015 #10 Skrevet 5. juli 2015 Begge fra fødselen av. Eldste var stødig fra to mndrs alder. Yngste er ikke stødig enda, men er bare 3 uker gammel. Yngste her er derimot av den bedagelige typen, og bryr seg sjeldent med å faktisk løfte på hodet annet enn når det virkelig er noe interessant som skjer foran henne... Jeg tar livet med ro uansett, alle utvikler seg ulikt. Anonymous poster hash: 691e3...bce
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå