Anonym bruker Skrevet 4. juli 2015 #1 Skrevet 4. juli 2015 Var på ute å spiste med jobben i dag og spiste tyrkiske kjøttboller. Når jeg nesten var ferdig å spise oppdaget jeg at en av de jeg hadde spist av var rå i midten! Hadde da allerede spist å svelget den andre delen! Fikk helt panikk og vet ikke hva jeg skal gjøre nå! Er 30 uker på vei og er kjempelei meg for at jeg kan ha skadet barnet mitt! Har lest alt jeg har funnet på nett og blir ikke akkurat trøstet av at man ikke blir testet om det ikke er mistanke om smitte! Noen som har noen trøstende ord? Anonymous poster hash: 66c22...e41
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2015 #2 Skrevet 4. juli 2015 Var på ute å spiste med jobben i dag og spiste tyrkiske kjøttboller. Når jeg nesten var ferdig å spise oppdaget jeg at en av de jeg hadde spist av var rå i midten! Hadde da allerede spist å svelget den andre delen! Fikk helt panikk og vet ikke hva jeg skal gjøre nå! Er 30 uker på vei og er kjempelei meg for at jeg kan ha skadet barnet mitt! Har lest alt jeg har funnet på nett og blir ikke akkurat trøstet av at man ikke blir testet om det ikke er mistanke om smitte! Noen som har noen trøstende ord? Anonymous poster hash: 66c22...e41 Puuuuust! Og så håper jeg du sa ifra til betjeningen! Anonymous poster hash: 005e6...334
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2015 #3 Skrevet 4. juli 2015 Det meste av kjøttdeigen man får i Norge er ikke smittefarlig. Anonymous poster hash: 91e32...e87
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2015 #4 Skrevet 4. juli 2015 Ikke vær redd for at du blir en avslappet mamma 😉 Anonymous poster hash: 01315...e78
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2015 #5 Skrevet 4. juli 2015 Slapp av!!!!! Anonymous poster hash: 72770...097
sug lut Skrevet 4. juli 2015 #6 Skrevet 4. juli 2015 Pust gjennom nesen. Dette går høyst sannsynlig helt fint.
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2015 #7 Skrevet 4. juli 2015 Råd nr en, slutt å Google. Råd nr to, barn har blitt født i alle århundrer hvor msn ikke viste slike ting å det gikk bra. Nr tre, babyen din er ferdig utviklet så dette går helt fint. Anonymous poster hash: a61e4...49a
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2015 #8 Skrevet 4. juli 2015 Kjære vene, ro deg ned! Det er i alle fall mye mer skadelig for barnet ditt at du blir hysterisk for noe som med 99% sikkerhet er fullstendig ufarlig, enn at du har spist en halvrå kjøttbolle. Enn å bli så hysterisk for ingenting! Anonymous poster hash: 6d6c4...49a
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2015 #9 Skrevet 4. juli 2015 Det går heeeeeeelt fint. Slapp av 👍 Anonymous poster hash: da16c...e6b
¤Hippie¤ Skrevet 4. juli 2015 #10 Skrevet 4. juli 2015 Hvor mange slike tråder skal det lages?? Kjære vene for en hysterisk verden😐
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2015 #11 Skrevet 5. juli 2015 Pust med magen og tell til hundre Det går nok bra. Jobber med mat og desverre en gang klarte jeg ikke å gjennomsteke kyllingene og dette fant ut etter å sendt avgårde 150 kyllinger. De var rødlige ved beinet. Ringte tvert matilsynet for jeg husket at gravide at kjøpt flere kyllinger. Matilsynets og Anticimex svar var at sånt burde ikke skje, men at det var minimal sjanse for at noen ville bli syke for i Norge har vi såpass strenge regler på sånt. Av 150 kom ingen tilbake, men jeg husket ei gravid dame og gikk bort for å beklage for kyllingen. Hun hadde ikke spist den, men legen hennes hadde sakt det samme som mattilsynet for da hadde time dagen etterpå for noe annet, men jeg har selv hvert gravid og gått på en blemme med spekemat. Så skjønner hvordan du har det og det er ikke bare bare å roe ned. Det er altid en risiko, men her kan du nok slappe av Anonymous poster hash: f8b0e...4b6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå