Anonym bruker Skrevet 4. juli 2015 #1 Skrevet 4. juli 2015 Hadde stokke trailz i hodet mtp barnevognkjøp til nyfødt, men da jeg trillet den i butikken så virket den veldig stiv, dårlig støtdemping og det var bare på butikkgulv. Er jeg skjemt bort av emmaljunga? Skjønner ikke at noen vil ha en vogn som er så stiv og ekkel å trille? Den er jo dyr, men kjentes billig ut. Anonymous poster hash: 2e6d8...1a4
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2015 #2 Skrevet 4. juli 2015 Takk for info!! Har vurdert stokke trailz til magegutten men må se igjen på hvor stiv den er- kanskje det må bli simo likevel Anonymous poster hash: 4cbf7...862
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2015 #3 Skrevet 4. juli 2015 Samme om den er stiv eller ei, den er bare så jæ**ig stygg! Anonymous poster hash: 01540...9ac
Mamma_til_2 Skrevet 5. juli 2015 #4 Skrevet 5. juli 2015 Ett par barn i bhg jeg jobber I har slik og de er helt håpløse syns jeg, vinglete, ustødige og generelt ekkel og trille. Men det er min mening.
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2015 #5 Skrevet 5. juli 2015 Er de ustødige?? Anonymous poster hash: 4cbf7...862
Mamma_til_2 Skrevet 5. juli 2015 #6 Skrevet 5. juli 2015 Er de ustødige?? Anonymous poster hash: 4cbf7...862 Jeg syns det, virket som de skulle velte hver gang barnet vridde litt på seg eller når vi skulle svinge, jeg liker virkelig ikke den vognen.
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2015 #7 Skrevet 5. juli 2015 Utreda. Takk for tips! Må kanskje vurdere simo eller brio go next likevel. Var det stokke trailz du prøvde? Er enig i at crusi ser ustødig ut, aldri likt den, men syntes trailz så mye mer stabil ut. Anonymous poster hash: 4cbf7...862
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå