Anonym bruker Skrevet 4. juli 2015 #1 Skrevet 4. juli 2015 Er litt ute av drift innen dating og trenger råd. Har datet en mann en liten periode, og han virker interessert når vi treffest. Har ikke sett han på flere uker(pga ferie), og har liten kontakt pr sms. Det jeg lurer på er om han virker uintressert da han kun skriver ca 2 gang i uka, og kun 1 spørsmål. Jeg svarer på dette, og får ikke mere kommunikasjon. Har skrevet noen ganger, men får bare et enkelt svar... Vet dere ikke har noen fasit, men for meg virker han ikke interessert lengre pga lite kontakt. Har ikke dere forventet mere kontakt, om han var betatt? Anonymous poster hash: 57a9b...9ba
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2015 #2 Skrevet 4. juli 2015 Han er ikke interessert. Vil han ha deg, så jakter han deg. Anonymous poster hash: a8656...f53
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2015 #3 Skrevet 4. juli 2015 Min erfaring er at menn som er interessert er mye mer kontaktbar. Spesielt i begynnelsen. Mulig folk er forskjellige, men de som har vært lunkne i å ta kontakt og å svare, de har aldri vært oppriktig interessert i de tilfellene jeg har opplevd, i hvert fall. Anonymous poster hash: 6b4fd...4a1
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2015 #4 Skrevet 4. juli 2015 Har vibber selv på det ja. Eneste måten å finne det ut på er å spørre, etter endt ferie. Er man intressert, vil en jo dele hvordan ferien er og om jeg har det fint selv. HI Anonymous poster hash: 57a9b...9ba
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2015 #5 Skrevet 4. juli 2015 Har vibber selv på det ja. Eneste måten å finne det ut på er å spørre, etter endt ferie. Er man intressert, vil en jo dele hvordan ferien er og om jeg har det fint selv. HI Anonymous poster hash: 57a9b...9ba Du trenger egentlig ikke spørre ham en gang. Handling sier mer enn ord... Er han ikke interessert i deg og ditt eller har noe ønske om å dele sitt med deg, da er det ikke rette mannen for deg. Anonymous poster hash: 6b4fd...4a1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå