Anonym bruker Skrevet 4. juli 2015 #1 Skrevet 4. juli 2015 Her ligger gutten vår i rosa sovepose fra storesøster var baby, har også rosa tutkopp og et par rosa leker🙊Hva har deres små overtatt?😃 Anonymous poster hash: 9764a...1b6
Gjest Sekretøsa Skrevet 4. juli 2015 #2 Skrevet 4. juli 2015 En haug med klær. Kjøper aldri rosa utebukser f.eks. cherrox kjøper jeg bevisst og nøytralt så han bruker det som ekstrastøvler. Ellers er det mye bamser som har blitt gitt hans vei, og andre ting han har måtte ha lyst på som hun ikke vil ha lenger
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2015 #3 Skrevet 4. juli 2015 Han går i rosa bukser, ligger på rosa teppe, sover med rosa sengetøy, går med rosa sokker, spiser med rosa skje, leker med rosa leker (ja, jeg tok helt av med rosa på storesøster..) Ikke begynt i bhg enda, men når han gjør det kommer jeg nok til å kutte ut det rosa. Anonymous poster hash: da81a...1e5
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2015 #4 Skrevet 4. juli 2015 Hehe liker😂👍Hadde det ikke vært for mannen så hadde gutten gått i rosa bukser her også😝med kitty😂😂 Anonymous poster hash: 9764a...1b6
E.E.E. Skrevet 4. juli 2015 #5 Skrevet 4. juli 2015 Her har minstemann 2 søstre og joda, noe rosa og lilla har deg blitt oppigjennom. I vinter sto han på snasne rosa slalomski, ingen problem. 😄😄 Men han tar jo etter selv også. Nekter å klippe seg, har hatt skikkelig gutteklipp to ganger og han har angra så ille at vi fikk helt vondt av han. Så nå har han akkurat passe gutte-langt hår. Det kler han best også da. Men den er jo grei, mange gutter som har det. Men når han her om dagen ville ha to små musehaler bak og lyselilla lusespenne i luggen, lo jeg godt. Og den som hadde det slik hele dagen i barnehagen, jo, det var han. Stolt som en hane. "Jeg er fin akkurat som jentene mine!" (Han kaller søstrene for "jentene mine".) 😄😄😄 Jeg spurte han dagen etter om jeg skulle ordne håret han's. "Nei, det er jeg ferdig med." svarte han. 😂😂
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2015 #6 Skrevet 4. juli 2015 han hadde noen rosa pysjer når han var mindre bare Anonymous poster hash: 62fbc...181
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2015 #7 Skrevet 5. juli 2015 Jeg har jente, gutt, gutt, jente, så ja, her har både klær og ting gått litt om hverandre Anonymous poster hash: 73f6d...2c4
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2015 #8 Skrevet 5. juli 2015 Ja, masse. Men kjøper ikke særlig mye rosa og lilla, er ikke så glad i de fargene. Går mest i rødt og blått. Anonymous poster hash: 1ddd2...865
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå