Anonym bruker Skrevet 4. juli 2015 #1 Skrevet 4. juli 2015 ikke skyt meg for at jeg lurer på dette, men kan baby på 1 mnd ligge i "sittedelen" til vogna? De vi skal på ferie til har en vogn stående, men den har kun sittedelen. den kan legges nesten helt ned, dvs at det blir ikke helt flatt, men så godt som. Vogna skal kun brukes til og fra butikken, eventuelt korte turer fra et hus til annet. Hun trenger altså ikke ligge i vogna i mer enn 1 time av gangen. Skal heller ikke brukes som sovevogn på dagtid, dette blir reisesengen brukt til. Hadde vært superdeilig å slippe å dra med seg den store vogna, når de allerede har en vogn. Leser at man ikke skal bytte før baby minst er 5-6 mnd, men tenker at til slike korte turer kan det vel ikke være verre enn at de ligger i en bilstol? Eller er jeg helt på jorde nå? Takk for svar! Anonymous poster hash: 2ae45...44e
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2015 #2 Skrevet 4. juli 2015 Jeg tenker at det er ok så lenge det er tilnærmet full liggestilling Anonymous poster hash: db565...711
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2015 #3 Skrevet 4. juli 2015 Jeg tenker som deg, at det kan ikke være verre enn å sitte i en bilstol. Det går nok helt fint, skal du se. Anonymous poster hash: f43c5...665
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2015 #4 Skrevet 4. juli 2015 Enig med den over, kan ikke være så annerledes enn bilstol og må være helt i ok. Anonymous poster hash: 64ed0...bda
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2015 #6 Skrevet 5. juli 2015 Ikke noe problem hadde jeg tenkt. Anonymous poster hash: 4314b...dcd
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2015 #7 Skrevet 5. juli 2015 Solhatter, luer, hjelmer osv oppgis i cm rundt hodet. Str 56 er en liten voksen str. Benytt seg av retur og bestill en i str 36 eller hva nå ditt barn er rundt hodet. Anonymous poster hash: 4314b...dcd
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2015 #8 Skrevet 5. juli 2015 Solhatter, luer, hjelmer osv oppgis i cm rundt hodet. Str 56 er en liten voksen str. Benytt seg av retur og bestill en i str 36 eller hva nå ditt barn er rundt hodet. Anonymous poster hash: 4314b...dcd Feil tråd.... Anonymous poster hash: 4314b...dcd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå