Gå til innhold

Hva tenker dere om min kropp da???


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor mye tror dere jeg veier?

 

Har på meg vide bukser da, så ser nok litt større ut nedentil enn reelt.

 

Anonymous poster hash: e20a6...e9c

post-42-5696_thumb.jpg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

😍😍😍😍😍

 

Anonymous poster hash: 7e31a...fad

Skrevet

:popcorn:



Anonymous poster hash: d887d...c14
Skrevet

Ung og slank! Du ser vakker ut. Nyt det

 

Anonymous poster hash: 6cfff...091

Skrevet

Ung og slank! Du ser vakker ut. Nyt det

 

Anonymous poster hash: 6cfff...091

Takk for komplimentet, men jeg er ikke så veldig ung. Er snart 35 år gammel.

 

Anonymous poster hash: e20a6...e9c

Skrevet

Jeg ser kun arm og kragebein tydelig (kanskje jeg trenger briller?), men det ser veldig flott ut. Vekt aner jeg ikke, da jeg ser så lite, men vil tro du har en helt fin og passende vekt i forhold til høyden din. Du ser i hvert fall ikke tykk ut på noe vis, og heller ikke for tynn. Men det er utifra hva jeg ser, som sagt :) 



Anonymous poster hash: c1ff8...34d
Skrevet

Sexy :)

Man kan se lekker ut selv om man er i 30 åra altså! Nærmer meg 40, og har ikke dårligere kropp :)

 

Anonymous poster hash: f0f19...cae

Skrevet

Litt for tynn for min smak, men flott :) elsker skjørtet, hvor har du kjøpt det? :0)

 

Anonymous poster hash: 110f1...ec8

Skrevet

Litt for tynn for min smak, men flott :) elsker skjørtet, hvor har du kjøpt det? :0)

 

Anonymous poster hash: 110f1...ec8

Det er bukse, kjøpt i Afrika dessverre...😁

 

Anonymous poster hash: e20a6...e9c

Skrevet

Jeg må jo si at du er fin siden jeg ser ut akkurat som deg og jeg er fornøyd! Mulig jeg er litt høyere enn deg da, vanskelig å se høyden din på bildet.

 

Jeg er forøvrig snart 40 og har 3 barn!

 

Anonymous poster hash: a33cb...feb

Skrevet

Tenker mer enn bekreftelsesbehovet ditt enn kroppen. Kroppen ser flott ut, men den definerer ikke deg og din verdi. Derfor plasserer den deg heller ikke i et hierarki i forhold til andre og deres kropper.

 

Anonymous poster hash: 14093...0dc

Skrevet

Du ser ut som meg, jeg er ca 54 kg.



Anonymous poster hash: d72db...ab7
Skrevet

Tenker mer enn bekreftelsesbehovet ditt enn kroppen. Kroppen ser flott ut, men den definerer ikke deg og din verdi. Derfor plasserer den deg heller ikke i et hierarki i forhold til andre og deres kropper.

 

Anonymous poster hash: 14093...0dc

Jeg er klar over det, og forberedt på dette svaret.

Ville nok ha en bekreftelse på en teori jeg tror stemmer.

 

Anonymous poster hash: e20a6...e9c

Skrevet

Synes du ser veldig tynn ut.

Skrevet

Ser ut som en hval...

 

Anonymous poster hash: 19e28...e92

Skrevet

Skjønner ikke dere som legger ut bilder av kroppene. Og så finner jeg det litt snålt at du legger ut med dunkel belysning , sidelengs og tydeligvis i en ok positur.... Samme med hun her om dagen med sort stram singlet og tights. Hun ble slankere på det bildet enn hun egentlig er ( og på bildet så hun normal ut med litt stor underkropp) du veier nok ca 55 kg. Men jeg kan ikke kalle kroppen din noe for jeg ser den faktisk ikke i mørket og i lurevinkel. Hvor høy er du forresten? Utifra det jeg ser på det bildet har vi veldig lik kropp .

 

Anonymous poster hash: 561e4...783

Skrevet

Tenker mer på at det er et stort behov for bekreftelse ute å går når folk legger ut bilder av sin kropp sånn og ber om synspunkter.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...