Anonym bruker Skrevet 4. juli 2015 #1 Skrevet 4. juli 2015 Hvor mye tror dere jeg veier? Har på meg vide bukser da, så ser nok litt større ut nedentil enn reelt. Anonymous poster hash: e20a6...e9c
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2015 #5 Skrevet 4. juli 2015 Ung og slank! Du ser vakker ut. Nyt det Anonymous poster hash: 6cfff...091
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2015 #6 Skrevet 4. juli 2015 Ung og slank! Du ser vakker ut. Nyt det Anonymous poster hash: 6cfff...091 Takk for komplimentet, men jeg er ikke så veldig ung. Er snart 35 år gammel. Anonymous poster hash: e20a6...e9c
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2015 #7 Skrevet 4. juli 2015 Jeg ser kun arm og kragebein tydelig (kanskje jeg trenger briller?), men det ser veldig flott ut. Vekt aner jeg ikke, da jeg ser så lite, men vil tro du har en helt fin og passende vekt i forhold til høyden din. Du ser i hvert fall ikke tykk ut på noe vis, og heller ikke for tynn. Men det er utifra hva jeg ser, som sagt Anonymous poster hash: c1ff8...34d
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2015 #8 Skrevet 4. juli 2015 Sexy Man kan se lekker ut selv om man er i 30 åra altså! Nærmer meg 40, og har ikke dårligere kropp Anonymous poster hash: f0f19...cae
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2015 #9 Skrevet 4. juli 2015 Litt for tynn for min smak, men flott elsker skjørtet, hvor har du kjøpt det? :0) Anonymous poster hash: 110f1...ec8
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2015 #10 Skrevet 4. juli 2015 Litt for tynn for min smak, men flott elsker skjørtet, hvor har du kjøpt det? :0) Anonymous poster hash: 110f1...ec8 Det er bukse, kjøpt i Afrika dessverre...😁 Anonymous poster hash: e20a6...e9c
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2015 #11 Skrevet 4. juli 2015 Jeg må jo si at du er fin siden jeg ser ut akkurat som deg og jeg er fornøyd! Mulig jeg er litt høyere enn deg da, vanskelig å se høyden din på bildet. Jeg er forøvrig snart 40 og har 3 barn! Anonymous poster hash: a33cb...feb
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2015 #12 Skrevet 4. juli 2015 Tenker mer enn bekreftelsesbehovet ditt enn kroppen. Kroppen ser flott ut, men den definerer ikke deg og din verdi. Derfor plasserer den deg heller ikke i et hierarki i forhold til andre og deres kropper. Anonymous poster hash: 14093...0dc
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2015 #13 Skrevet 4. juli 2015 Du ser ut som meg, jeg er ca 54 kg. Anonymous poster hash: d72db...ab7
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2015 #14 Skrevet 4. juli 2015 Tenker mer enn bekreftelsesbehovet ditt enn kroppen. Kroppen ser flott ut, men den definerer ikke deg og din verdi. Derfor plasserer den deg heller ikke i et hierarki i forhold til andre og deres kropper. Anonymous poster hash: 14093...0dc Jeg er klar over det, og forberedt på dette svaret. Ville nok ha en bekreftelse på en teori jeg tror stemmer. Anonymous poster hash: e20a6...e9c
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2015 #17 Skrevet 4. juli 2015 Ser ut som en hval... Anonymous poster hash: 19e28...e92
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2015 #18 Skrevet 4. juli 2015 Skjønner ikke dere som legger ut bilder av kroppene. Og så finner jeg det litt snålt at du legger ut med dunkel belysning , sidelengs og tydeligvis i en ok positur.... Samme med hun her om dagen med sort stram singlet og tights. Hun ble slankere på det bildet enn hun egentlig er ( og på bildet så hun normal ut med litt stor underkropp) du veier nok ca 55 kg. Men jeg kan ikke kalle kroppen din noe for jeg ser den faktisk ikke i mørket og i lurevinkel. Hvor høy er du forresten? Utifra det jeg ser på det bildet har vi veldig lik kropp . Anonymous poster hash: 561e4...783
petitt Skrevet 4. juli 2015 #19 Skrevet 4. juli 2015 Tenker mer på at det er et stort behov for bekreftelse ute å går når folk legger ut bilder av sin kropp sånn og ber om synspunkter.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå