HeltLykkelig ♥♥ Skrevet 4. juli 2015 #1 Skrevet 4. juli 2015 I kveld vil jeg kose meg! Det er frikvwlden min og jeg vil lage noe veldig godt, men all inspirasjon er som forduftet for solen. Har ikke tid til masse forberedelser. Så litt sånn smekk-smakk-ferdig hadde vært mist i blinken. Hører jeg noe som får tenna til å løpe i vann kan det hende jeg vurderer å bruke litt mer tid på det.. Noen som vil hjelpe ei desperat fysen dame?
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2015 #2 Skrevet 4. juli 2015 Kjøp en god baguett og fyll med tomat, bacon, annet grønt og evt en påleggssalat som fx kylling i karri Anonymous poster hash: 47ea0...84b
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2015 #3 Skrevet 4. juli 2015 Kyllingstrimler med grønnsaker og ris? Stek kyllingen i jerngryte, stek alle grønnsaker med den når den er ferdig. Godt krydder og litt matfløte. Og ris med litt chili. Anonymous poster hash: fed4d...004
skinnfilla Skrevet 4. juli 2015 #4 Skrevet 4. juli 2015 Bakt potet er min "alenehjemmefavoritt" Har i masse rømme,mais og bacon. Veldig godt med salat ,foccaccia(?) og aioli
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2015 #5 Skrevet 4. juli 2015 Pastasalat! Koker bare pasta og kjøler ned denne, og hiver oppi det du vil av kjøtt og grønnsaker, og evt. rømme og majones. Anonymous poster hash: f5234...57f
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2015 #6 Skrevet 4. juli 2015 Enig med bakt potet. Evnt ville jeg kjøpt en god ciabatta og stekt med spekeskinke, mozzarella og pesto. Servert med tomat og ruccola. Og cola! Ikke glem cola Anonymous poster hash: 9c83d...5a8
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2015 #7 Skrevet 4. juli 2015 Ferdiggrillet kylling med aioli, en god focacia og salat. Godt og superenkelt Anonymous poster hash: 2c375...88b
HeltLykkelig ♥♥ Skrevet 4. juli 2015 Forfatter #8 Skrevet 4. juli 2015 Tusen takk for mange gode forslag! Kom gjerne med flere 😊 så har jeg mye å velge i 👏🏻👏🏻👏🏻
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2015 #9 Skrevet 4. juli 2015 Pitabrød med salat Nudler med kylling Ris med grønnsaker Cos-cos med grønnsaker og hvitløksdressing Laksefilet med pesto Brød (et godt et) med pesto og tomat varmet i ovnen Egg og bacon Reisndyrskav med tyttebær, villris og viltsaus Anonymous poster hash: fed4d...004
skjotta Skrevet 4. juli 2015 #10 Skrevet 4. juli 2015 Mac'n cheese er min favoritt "hjemme alene mat" lager mac'n cheese fra boks. Kutter masse grønnsaker (brokkoli, squash, asparges, champignon.....) og skinke som jeg freser i panna (under lokk) før jeg blander det i macaronien. Skikkelig godt 😆
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2015 #11 Skrevet 4. juli 2015 Jeg er veldig glad i salater. Favoritt for tiden er masse tomater hakket i passende biter. Chili, ruccolla, rødløk, vietnamesisk hvitløk, paprika i forskjellige farger, mozzarella og marinert kylling toppet med salat krydder og lime, olje og salt og pepper Anonymous poster hash: 1e32c...bbd
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2015 #12 Skrevet 4. juli 2015 Jeg er veldig glad i salater. Favoritt for tiden er masse tomater hakket i passende biter. Chili, ruccolla, rødløk, vietnamesisk hvitløk, paprika i forskjellige farger, mozzarella og marinert kylling toppet med salat krydder og lime, olje og salt og pepper Anonymous poster hash: 1e32c...bbd I dag skal jeg foresten prøve med rød lollo av og til baker jeg et spennende brød til Anonymous poster hash: 1e32c...bbd
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2015 #13 Skrevet 4. juli 2015 Mac'n cheese er min favoritt "hjemme alene mat" lager mac'n cheese fra boks. Kutter masse grønnsaker (brokkoli, squash, asparges, champignon.....) og skinke som jeg freser i panna (under lokk) før jeg blander det i macaronien. Skikkelig godt Får man kjøpt mac'n cheese på boks? Anonymous poster hash: 2c375...88b
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2015 #14 Skrevet 4. juli 2015 Denne er innmari god faktisk! Ha i nok parmesan! http://www.rema.no/oppskrifter/spaghetti-med-solt%C3%B8rkede-tomater-og-cottage-cheese/REC-68840 Anonymous poster hash: 9a5c7...35b
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2015 #15 Skrevet 4. juli 2015 Mac'n cheese er min favoritt "hjemme alene mat" lager mac'n cheese fra boks. Kutter masse grønnsaker (brokkoli, squash, asparges, champignon.....) og skinke som jeg freser i panna (under lokk) før jeg blander det i macaronien. Skikkelig godt Får man kjøpt mac'n cheese på boks? Anonymous poster hash: 2c375...88b Mac&Cheese på boks er jo ikke så godt som hjemmelaget! Old El Paso har en Cheddar Cheese dip som du kan lage en helt eeeepisk ostesaus av!!! Anbefales! Ellers ville jeg kjøpt parmesan og cheddar som smelter bra Og mozzarella! Anonymous poster hash: 9a5c7...35b
DramaMama Skrevet 4. juli 2015 #16 Skrevet 4. juli 2015 Biff. Går fort, er godt, og kan gjøres så sunt eller usunt man ønsker. 😉
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2015 #17 Skrevet 4. juli 2015 Jeg skal ha vilt gryte i dag og det er utrolig kjapt å lage! Steker kjøttdeig som jeg plumper oppi gryta. Hiver i litt fløte, rømme og brunost + ønsket krydder og SOPP. Koker ris til. Anonymous poster hash: 5ec3f...65f
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2015 #19 Skrevet 4. juli 2015 Mac'n cheese er min favoritt "hjemme alene mat" lager mac'n cheese fra boks. Kutter masse grønnsaker (brokkoli, squash, asparges, champignon.....) og skinke som jeg freser i panna (under lokk) før jeg blander det i macaronien. Skikkelig godt Får man kjøpt mac'n cheese på boks? Anonymous poster hash: 2c375...88b Mac&Cheese på boks er jo ikke så godt som hjemmelaget! Old El Paso har en Cheddar Cheese dip som du kan lage en helt eeeepisk ostesaus av!!! Anbefales! Ellers ville jeg kjøpt parmesan og cheddar som smelter bra Og mozzarella! Anonymous poster hash: 9a5c7...35b Kan jeg vær så snill få oppskriften? Anonymous poster hash: a3696...67c
HeltLykkelig ♥♥ Skrevet 4. juli 2015 Forfatter #20 Skrevet 4. juli 2015 Mac'n cheese er min favoritt "hjemme alene mat" lager mac'n cheese fra boks. Kutter masse grønnsaker (brokkoli, squash, asparges, champignon.....) og skinke som jeg freser i panna (under lokk) før jeg blander det i macaronien. Skikkelig godt Får man kjøpt mac'n cheese på boks? Anonymous poster hash: 2c375...88b Mac&Cheese på boks er jo ikke så godt som hjemmelaget! Old El Paso har en Cheddar Cheese dip som du kan lage en helt eeeepisk ostesaus av!!! Anbefales! Ellers ville jeg kjøpt parmesan og cheddar som smelter bra Og mozzarella! Anonymous poster hash: 9a5c7...35b Kan jeg vær så snill få oppskriften? Anonymous poster hash: a3696...67c Jeg og vil ha episk ostesaus 💕
HeltLykkelig ♥♥ Skrevet 4. juli 2015 Forfatter #21 Skrevet 4. juli 2015 Tusen takk for mange gode tips 😊 valgte ikke et av forslagene, men fikk i spirasjon av ingrediensene og endte opp med nydelig kyllingsandwich. Steiker chiabatta, smører tjukt på med ridderheims aioli (gul type), fliser opp en grillet kylling og legger i hauger og lass oppå. Så et par skiver sprøstekt bacon. Rødløk, tomat og bittelitt salat. Tusen takk for hjelpen!! Nå skal kjerringa frotse!! 😂
skjotta Skrevet 4. juli 2015 #22 Skrevet 4. juli 2015 Mac'n cheese er min favoritt "hjemme alene mat" lager mac'n cheese fra boks. Kutter masse grønnsaker (brokkoli, squash, asparges, champignon.....) og skinke som jeg freser i panna (under lokk) før jeg blander det i macaronien. Skikkelig godt Får man kjøpt mac'n cheese på boks? Anonymous poster hash: 2c375...88b Coop obs, coop extra og ultra har her jeg bor.
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2015 #23 Skrevet 4. juli 2015 Tusen takk for mange gode tips 😊 valgte ikke et av forslagene, men fikk i spirasjon av ingrediensene og endte opp med nydelig kyllingsandwich. Steiker chiabatta, smører tjukt på med ridderheims aioli (gul type), fliser opp en grillet kylling og legger i hauger og lass oppå. Så et par skiver sprøstekt bacon. Rødløk, tomat og bittelitt salat. Tusen takk for hjelpen!! Nå skal kjerringa frotse!! 😂 Mmm. Hørtes godt ut! Åsså kom du ikke hitover med en ciabatta? Anonymous poster hash: 9c83d...5a8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå