Anonym bruker Skrevet 4. juli 2015 #1 Skrevet 4. juli 2015 Jeg bor slik til at det er mye insekt, fluer etc der jeg bor. Har derfor kjøpt utvendig myggnetting fra vindusprodusenten på alle vinduer som kan åpnes. Superbra!! Men, de har ikke løsning før dørene... Så der kjøpte jeg på ebay myggnett med magneter, det funker, men er ikke særlig fint å se på... Til nå har to fluer kommet inn i sommer, så skal ikke klage, men utseende er som sagt ikke top notch.. Hva slags løsninger har dere? Anonymous poster hash: aa836...6e1
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2015 #2 Skrevet 4. juli 2015 Har hørt at flasker med vann hengende skal fungere i døråpninger, men usikker på hvordan de gjør det Anonymous poster hash: 97a70...d48
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2015 #3 Skrevet 4. juli 2015 Har hørt at flasker med vann hengende skal fungere i døråpninger, men usikker på hvordan de gjør detAnonymous poster hash: 97a70...d48 hehe, det vil om mulig bli enda mindre pent å se på... Anonymous poster hash: aa836...6e1
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2015 #4 Skrevet 4. juli 2015 Heng opp en gjennomsiktig brødpose med vann så er problemet løst! Er ikke pent, men om du er så utrolig plaget med fluer og mygg er det vel verdt det? Anonymous poster hash: 377a1...4fe
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2015 #5 Skrevet 4. juli 2015 Heng opp en gjennomsiktig brødpose med vann så er problemet løst! Er ikke pent, men om du er så utrolig plaget med fluer og mygg er det vel verdt det? Anonymous poster hash: 377a1...4fe Og om man har en gjennomsiktig brødpose med vann, kan man legge blomster eller annen pynt oppi:) Stemmer for denne heller enn vanflasken min:) Anonymous poster hash: 97a70...d48
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2015 #6 Skrevet 4. juli 2015 Jeg har myggnetting for dør. Så det finnes.prøv å google. Jeg kjøpte det av en på Finn.no som importerte. Brstillte etter mål på døren. Anonymous poster hash: f1567...9d9
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2015 #7 Skrevet 4. juli 2015 Heng opp en gjennomsiktig brødpose med vann så er problemet løst! Er ikke pent, men om du er så utrolig plaget med fluer og mygg er det vel verdt det?Anonymous poster hash: 377a1...4fe Hva er det med vann som holder fluene unna? Skal vurderes her og om det er en så enkel løsning:-p Anonymous poster hash: 492b6...a92
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2015 #8 Skrevet 4. juli 2015 Hi her. Jeg har myggnetting for dør... Men jeg synes ikke den er noe fin. I usa har de jo som regel myggnettingdører på yttersiden av ytterdøren, for deres ytterdører slår innover. Her i Norge slår ytterdørene utover, så det går ikke. Så det jeg lurte på var om noen her inne hadde en fin myggnettingdør jeg er ikke interessert i plastposer med vann Anonymous poster hash: aa836...6e1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå