Anonym bruker Skrevet 4. juli 2015 #1 Skrevet 4. juli 2015 Hvis ikke synes du det er ok at andre gjør det? Jeg kastet gjerne bh'en tidligere men etter amming og endrer fasong på puppene (fått bananpupper gitt) beholder jeg den på. Får jo skille ned til navelen om jeg slipper jentene fri. 😳 Anonymous poster hash: 6b013...ed5
Willy W Skrevet 4. juli 2015 #2 Skrevet 4. juli 2015 Nei. Mange år siden jeg har sett det på en offentlig strand i Norge. Ser virkelig ikke poenget. Hjemme i hagen er ok....men hvorfor offentlig strand?
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2015 #3 Skrevet 4. juli 2015 Jentene? Anonymous poster hash: 26fce...512
Mandala Skrevet 4. juli 2015 #4 Skrevet 4. juli 2015 Nei, men jeg er nok ikke den rette til å svare. Jeg soler meg ikke i det hele tatt, og ser virkelig ikke en eneste liten grunn i verden til å sole seg toppløs.
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2015 #5 Skrevet 4. juli 2015 Jeg må innrømme at jeg er ganske kjip i tankegangen når det kommer til toppløs soling. Jeg er såpass gammel nå at jeg ikke kunne brydd meg mindre om bikiniskiller eller at puppene er lysere enn resten av kroppen. Kjipe meg tenker at det kun er de forfengelige som bryr seg om sånt, og må innrømme at jeg syns det er litt tacky å sole seg toppløs. Reagerer ikke om man ligger på magen uten bikinitopp, da ser man jo bare ryggen uansett. Men når jeg ser damer på stranda som står toppløs og speider etter ungene, beklager men jeg syns du ser teit ut Regner ikke med at de bryr seg om hva jeg mener, men det hindrer ikke meg i å riste på hodet. Ja, jeg veit jeg er kjip Anonymous poster hash: 9e98c...4eb
Salla Skrevet 4. juli 2015 #6 Skrevet 4. juli 2015 Jeg gjør det i hagen, men ikke offentlig. Tenker ikke over de som gjør det.
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2015 #7 Skrevet 4. juli 2015 Nei, jeg soler meg minimalt. Ligger naken etter sex med mannen ved bassenget da, men det er det ikke så mange som ser. Anonymous poster hash: a5634...049
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2015 #8 Skrevet 4. juli 2015 Jeg er 41 år gammel og har ammet 4 barn, det kunne ikke falle meg inn å gå toppløs på stranden. Ikke fordi puppene er noe å skamme seg over, de er jeg faktisk veldig fornøyd med, en god D-cup som fremdeles er rund og fin med brystvorten pekende rett fremover uten særlig heng Men jeg hadde jo følt meg utrolig teit om jeg halvgamle damen skulle stå nærmest naken på stranden.... Det er vel ikke særlig vanlig med toppløssoling lenger, det var på 80-tallet man gjorde det. Lenge siden jeg har sett noen toppløse på stranden ihvertfall, men jeg hadde ikke reagert om jeg så en 19-åring sole puppene (hadde vel heller vært eldste sønnen på 14 som hadde blitt litt pinlig berørt ) Anonymous poster hash: d9301...62e
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2015 #9 Skrevet 4. juli 2015 Jeg gjør det på noen plasser i "syden" dersom mange andre der gjør det, men ellers ikke. Synes det er deilig å kunne gjøre det, men dropper det i Norge og på plasser der jeg ikke er sikker på at det er helt ok. Men nå er jeg gravid og kan vel for alltid vinke farvel til mine vakre pupper, så regner ikke med jeg kommer til å gjøre det mer Anonymous poster hash: 3c7b0...d7e
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2015 #10 Skrevet 4. juli 2015 Nei, jeg soler meg minimalt. Ligger naken etter sex med mannen ved bassenget da, men det er det ikke så mange som ser. Anonymous poster hash: a5634...049 Får håpe "ikke så mange" i praksis er ingen. Anonymous poster hash: e9eab...eb8
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2015 #11 Skrevet 4. juli 2015 Bare alene på verandaen 😜 Anonymous poster hash: 39c93...823
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå