Anonym bruker Skrevet 4. juli 2015 #1 Skrevet 4. juli 2015 Leste på nett at otrivin kan brukes når jeg ammer. Hun på apoteket sa jeg ikke kunne. Nå er jeg veldig forvirret. Hva er rett? Anonymous poster hash: 3121c...37d
¤Hippie¤ Skrevet 4. juli 2015 #2 Skrevet 4. juli 2015 Tenker du på den sprayen som skal få igang utdrivingen?
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2015 #3 Skrevet 4. juli 2015 Nei. Otrivin for tett nese. Er forkjølet. Anonymous poster hash: 3121c...37d
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2015 #4 Skrevet 4. juli 2015 Otrivin kan brukes. Ikke alle apotekansatte som er oppdatert på alt. Gå inn på nettet på Trygg mammamedisin så ser du det. Anonymous poster hash: 11966...dd1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå