Anonym bruker Skrevet 4. juli 2015 #1 Skrevet 4. juli 2015 Virkelig? Fikk klage fra familiens helsefrik om at vi bare serverte fint brød i dåpen. Men vi hadde masse salater og grønnsaker. Vi hadde masse mat, så alle kunne spist seg mett på kjøtt og salater om de ikke ville hatt brød. Vi spiser også grovbrød til vanlig, men er det fest så er det fest! Ble litt paff for å si det mildt.. Anonymous poster hash: c3c8f...840
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2015 #2 Skrevet 4. juli 2015 Har arrangert ett bryllup, fire barnedåper og to konfirmasjoner selv. Vi har altid hatt litt grovt brød i tillegg til det lyse; valnøttbrød, grovt steinovnsbakt o.l. Det blir alltid tomt for dem Har vært gjest i utallige tilstelninger, og de fleste har hatt grove alternativ. Når det er sagt, så kunne det ALDRI falle meg inn å "etterlyse" noe som helst hos vertskapet!! Anonymous poster hash: ea3a1...6e4
Willy W Skrevet 4. juli 2015 #3 Skrevet 4. juli 2015 Har alltid grovbrød når vi har hatt koldtbord...og vært bedt i koldtbord. Trenger ikke være helsefreak..men det smaker myye bedre. Spesielt å ha koldtbord og bare ha loff
Serepta Skrevet 4. juli 2015 #4 Skrevet 4. juli 2015 Ja, grovbrød synes jeg er mye bedre. Men ville ikke klaget om det ikke ble servert.
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2015 #5 Skrevet 4. juli 2015 Aldri vært på koldtbord hvor det ikke serveres ulikt brød, både loff og grovt. Veldig sært å bare ha loff. Anonymous poster hash: 45245...920
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2015 #6 Skrevet 4. juli 2015 Jeg bruker og ha grøvbrød, det forsvinner fort. Grunnen er at jeg selv ikke tåler så godt fint brød, får så vondt i magen. Så for meg hjelper det ikke om det er fest eller ei, ikke er jeg noen helsefrik heller. Men jeg hadde aldri etterlyst det eller klaget på at det ikke var grøvt der Anonymous poster hash: 8e8ea...2a6
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2015 #7 Skrevet 4. juli 2015 Da var det visst meg som var gal likevel ☺️ Anonymous poster hash: c3c8f...840
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2015 #8 Skrevet 4. juli 2015 Da var det visst meg som var gal likevel ☺️ Anonymous poster hash: c3c8f...840 Ingen som har påstått at du er gal...men ja sært å kun ha loff Anonymous poster hash: 45245...920
Drammensjente Skrevet 4. juli 2015 #9 Skrevet 4. juli 2015 Ja, her serverer vi både grovt og fint. Det er stort sett besteforeldre osv her i gården som velger lofftypene. Vi litt yngre velger det grove. Selv ville jeg aldri klaget om det kun ble servert loff, men hadde nok savnet det grove rett og slett fordi jeg liker det best. Magen min blir gjerne litt " boblete" av loff
HvittHus Skrevet 4. juli 2015 #10 Skrevet 4. juli 2015 Veldig spesielt å klage på brødet, med mindre det var et nært familiemedlem, men det er ikke helt vanlig å kun ha loff nei.
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2015 #11 Skrevet 4. juli 2015 Det "grove" brødet som en får med når en bestiller koldtbord fra cateringselskap, er ikke særlig grovt da.... Anonymous poster hash: 7011b...b02
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2015 #12 Skrevet 4. juli 2015 Da var det visst meg som var gal likevel ☺️Anonymous poster hash: c3c8f...840 Tviler veldig på at du er gal Anonymous poster hash: ea3a1...6e4
skinnfilla Skrevet 4. juli 2015 #13 Skrevet 4. juli 2015 Vi pleier ha ulike typer brød, fra loff til grovgrovt, Speltbrød og glutenfritt
Yellow Brick Road Skrevet 4. juli 2015 #14 Skrevet 4. juli 2015 Ville muligens synes at det var litt rart med bare hvitt brød, men det er enda rarere å klage på at det ikke er noe annet. Er man på fest så spiser man det man får. Det fine med koldtbord er jo at man kan kose seg med masse godt pålegg og tilbehør og bare ørlite brød eller ikke noe brød om man vil.
Willy W Skrevet 4. juli 2015 #15 Skrevet 4. juli 2015 Ville muligens synes at det var litt rart med bare hvitt brød, men det er enda rarere å klage på at det ikke er noe annet. Er man på fest så spiser man det man får. Det fine med koldtbord er jo at man kan kose seg med masse godt pålegg og tilbehør og bare ørlite brød eller ikke noe brød om man vil. Klaget? Klager man selv om man etterlyser noe? "Unnskyld, det er grovbrød her eller bare loff"?
Yellow Brick Road Skrevet 4. juli 2015 #16 Skrevet 4. juli 2015 Willy Wonka ), on 04 Jul 2015 - 11:27, said: Ville muligens synes at det var litt rart med bare hvitt brød, men det er enda rarere å klage på at det ikke er noe annet. Er man på fest så spiser man det man får. Det fine med koldtbord er jo at man kan kose seg med masse godt pålegg og tilbehør og bare ørlite brød eller ikke noe brød om man vil. Klaget? Klager man selv om man etterlyser noe? "Unnskyld, det er grovbrød her eller bare loff"? Nå skriver HI at personen klaget, så da forholder jeg meg til det hun skriver og gidder ikke å tolke noe mer enn det.
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2015 #17 Skrevet 4. juli 2015 Willy Wonka ), on 04 Jul 2015 - 11:27, said: Ville muligens synes at det var litt rart med bare hvitt brød, men det er enda rarere å klage på at det ikke er noe annet. Er man på fest så spiser man det man får. Det fine med koldtbord er jo at man kan kose seg med masse godt pålegg og tilbehør og bare ørlite brød eller ikke noe brød om man vil.Klaget? Klager man selv om man etterlyser noe? "Unnskyld, det er grovbrød her eller bare loff"? Nå skriver HI at personen klaget, så da forholder jeg meg til det hun skriver og gidder ikke å tolke noe mer enn det. Jeg tolker det at vedkommende har etterlyst, men at hi tolker det som klaging Anonymous poster hash: 45245...920
☆☆☆ Skrevet 4. juli 2015 #18 Skrevet 4. juli 2015 Synes grovt ofte er bedre, men hadde ikkje komt på å kommentere mangelen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå