Anonym bruker Skrevet 4. juli 2015 #1 Skrevet 4. juli 2015 Er ikke så glad i den som kommer ferdig i hermetikk.. Anonymous poster hash: 44126...d82
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2015 #2 Skrevet 4. juli 2015 Skjærer opp frukten jeg vil ha i terninger. Banan, eple, pære og appelsin for det meste. Pisker krem og blander den med vaniljekrem eller har på vaniljesaus. Nå om sommeren lager jeg heller på bær vi plukker selv. Markjordbær og blåbær nå. Bringebær og bjørnebær senere. Anonymous poster hash: 94027...57c
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2015 #3 Skrevet 4. juli 2015 Deler opp frukt og har i en bolle Sist lagde jeg av -jordbær delt i 2-4 biter -bringebær -blåbær -appelsin, hver båt delt i 2-3 biter -druer, delt i to -melon, delt i terninger -kiwi Pleier ikke ha banan i, men eple har jeg som regel i. Da deler jeg eplet i terminger og har de terningene i en liten skål som jeg heller sitronsaft over for at de ikke skal bli brune før jeg heller de i salaten. Serverer med vaniljeis og vaniljesaus. Anonymous poster hash: 7f0b1...ffd
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2015 #4 Skrevet 4. juli 2015 Så dere bruker ikke juice eller noe for å lage "suppe"? Anonymous poster hash: 44126...d82
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2015 #5 Skrevet 4. juli 2015 Så dere bruker ikke juice eller noe for å lage "suppe"? Anonymous poster hash: 44126...d82 Jeg liker ikke "suppe" på frukten min, så nei:) Anonymous poster hash: 94027...57c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå