Anonym bruker Skrevet 4. juli 2015 #1 Skrevet 4. juli 2015 Er alene med 4 unger, 3 kresne så det holder... Anonymous poster hash: 18090...61e
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2015 #2 Skrevet 4. juli 2015 Er det grillvær hos dere? Å grille pølser er alltid en høydare her blant mine 4 barn, men alt av grillmat går ned Spesielt spareribs og pommes frites. Eller hva med Spaghetti og kjøttsaus Lasagne og hvitløksbaguetter Biff/løvbiff og p.f/annen type potet Gryterett Bake pizza Hamburgere? Er vel egentlig bare fantasien som stopper deg Anonymous poster hash: 693d1...4fc
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2015 #3 Skrevet 4. juli 2015 Hvis du bor her det er sommer... Grill. Det er alltid noe barn liker på grillen. Alt kan grilles (hvis man kkke tar hensyn til den tragiske legedamen i VG) Anonymous poster hash: 6b65c...83c
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2015 #4 Skrevet 4. juli 2015 Vi skal grille biff, indrefilet av svin, pølser, maiskolber og små røstie poteter, skal ha salat og tzatsiki som tilbehør Anonymous poster hash: df522...565
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2015 #5 Skrevet 4. juli 2015 Bor på sørlandet, ikke heeelt grillvær. De spiser kun hamburgere og pølser på grill... de er gørrkresne de klager høylytt om de finner: Grønnsaker løk sopp kjøtt i strimler og hele kjøttbiter Fisk og generelt mat de ikke har smakt før Snakk om kresne unger 😑 Hi Anonymous poster hash: 18090...61e
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2015 #6 Skrevet 4. juli 2015 Bor på sørlandet, ikke heeelt grillvær. De spiser kun hamburgere og pølser på grill... de er gørrkresne de klager høylytt om de finner: Grønnsaker løk sopp kjøtt i strimler og hele kjøttbiter Fisk og generelt mat de ikke har smakt før Snakk om kresne unger 😑 Hi Anonymous poster hash: 18090...61e Gjør livet enkelt med frossenpizza, grøt eller bakt potet. Anonymous poster hash: 37551...985
skinnfilla Skrevet 4. juli 2015 #7 Skrevet 4. juli 2015 Vi skal lage pizza idag, en med alt mulig digg på til meg og mannen . Lager endel sterke til oss. Ungene lager sin egen, minste har på ketchup, skinke,kylling,bacon, nachochips og ost Eldste har på mais og purreløk itillegg
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2015 #8 Skrevet 4. juli 2015 Hvis du bor her det er sommer... Grill. Det er alltid noe barn liker på grillen. Alt kan grilles (hvis man kkke tar hensyn til den tragiske legedamen i VG) Anonymous poster hash: 6b65c...83c Hva er det hun har sagt da, at det er farlig å spise grillmat ? Anonymous poster hash: 1a546...7a0
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2015 #9 Skrevet 4. juli 2015 Hva med minipizzaer så ungene kan putte det de vil ha på sin egen pizza. Bruk polarbrød som pizzabunn Anonymous poster hash: 1a546...7a0
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2015 #10 Skrevet 4. juli 2015 Hvis du bor her det er sommer... Grill. Det er alltid noe barn liker på grillen. Alt kan grilles (hvis man kkke tar hensyn til den tragiske legedamen i VG) Anonymous poster hash: 6b65c...83c Hva er det hun har sagt da, at det er farlig å spise grillmat ? Anonymous poster hash: 1a546...7a0 Ja. Man kan i verstefall dø. Det er visst farligere å grille meg kull eller på bål enn å røyke. Så slutt og grill og gi barna deres en sigarett i stedet! Tror det var i VG på torsdag jeg leste det Anonymous poster hash: 6b65c...83c
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2015 #12 Skrevet 4. juli 2015 Hvis du bor her det er sommer... Grill. Det er alltid noe barn liker på grillen. Alt kan grilles (hvis man kkke tar hensyn til den tragiske legedamen i VG) Anonymous poster hash: 6b65c...83c Hva er det hun har sagt da, at det er farlig å spise grillmat ? Anonymous poster hash: 1a546...7a0 Ja. Man kan i verstefall dø. Det er visst farligere å grille meg kull eller på bål enn å røyke. Så slutt og grill og gi barna deres en sigarett i stedet! Tror det var i VG på torsdag jeg leste det Anonymous poster hash: 6b65c...83c Og bearbeidet kjøtt som pølse og hamburgere var mer kreftfremkallende enn røyk. Anonymous poster hash: 1262c...956
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2015 #13 Skrevet 4. juli 2015 Hvis du bor her det er sommer... Grill. Det er alltid noe barn liker på grillen. Alt kan grilles (hvis man kkke tar hensyn til den tragiske legedamen i VG) Anonymous poster hash: 6b65c...83c Hva er det hun har sagt da, at det er farlig å spise grillmat ? Anonymous poster hash: 1a546...7a0 Ja. Man kan i verstefall dø. Det er visst farligere å grille meg kull eller på bål enn å røyke.Så slutt og grill og gi barna deres en sigarett i stedet! Tror det var i VG på torsdag jeg leste det Anonymous poster hash: 6b65c...83c Og bearbeidet kjøtt som pølse og hamburgere var mer kreftfremkallende enn røyk. Anonymous poster hash: 1262c...956 Stemmer. Noen er trist når grillsesongen starter.. Anonymous poster hash: 6b65c...83c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå