Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Forventer dere at besteforeldre tar litt hensyn når dere er på overnatting med små barn. For eksempel ikke skrur på veldig høy radio/tv akkurat ved legging, ikke står å skravler i telefonen rett ved det åpne vinduet der vi prøver å legge under i et allerede ukjent rom.. Kjente jeg ble veldig irritert I går kveld, men jeg vet det er deres hus og de har sine rutiner. Men mener man kan ta litt hensyn når man har besøk..

Anonymous poster hash: cdf50...8d9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du må si ifra! Lære de opp. Tror du alle husker slikt 20-30 år etter de selv slet med det samme?

Alle glemmer så det trengs bare en liten kommentar, ikke mer :)

Anonymous poster hash: 01826...5da

Skrevet

Vi sier ifra og da tar de hensyn. Høres ut som dine svigers? Og du tør ikke si noe?

Anonymous poster hash: b28cd...904

Skrevet

Ja forventer de tar hensyn om de vil ha besøk. Noe de heldigvis gjør av seg selv, men alle kan glemme og da er det bare å minne på :)

Anonymous poster hash: f980c...ef0
Skrevet

Nei, det forventer jeg ikke. Barna mine er vant til lyd (gressklipperen fra naboen, traktorer, telefonprat, tv, musikk etc.) fordi både jeg, og naboene, lever som normalt også når barna sover :)

Anonymous poster hash: 97d3f...2d3
Skrevet

Nei. Enten forholder man seg til hvordan det er der man skal være eller man drar ikke. Aldri bedt noen om å ta hensyn til meg og mine. Da slipper jeg også det motsatte. Opplevd en gang at jeg ble spurt om barna mine kunne være inne og være stille en varm sommerdag i stedet for ute i bassenget. En venninne skulle nemlig ha babyen til å sove.

Da var mine barn 1 og 2 år. Var da jeg fant ut at hensyn er relativt

Anonymous poster hash: f7c27...781

Skrevet

Ja, det forventer jeg. Spesielt når vi må reise langt for å besøke de. Vi besøker dem hovedsakelig for deres skyld, vi kunne godt brukt ferien andre steder.

Skrevet

Jeg forventer ingenting lenger etter at svigermor gikk ut på verandaen for å røyke og stilte seg rett ved siden av vogna der babyen lå og sov. I tillegg hadde hun døra oppe for å kunne fortsette samtalen med de som satt inne, så hun stod der og ropte. Nyttet ikke å si noe for hun mener de skal venne seg til å tåle sånt.

Neida, vi trenger ikke total stillhet, men jeg skulle likt å se reaksjonen til svigermor hvis jeg stilte meg rett ved siden av senga hennes og ropte mens hun lå og sov.

Anonymous poster hash: 5122e...0e1
Skrevet

Hvis de ikke vil tilpasse seg litt, ville jeg ikke ha besøkt dem heller.

Anonymous poster hash: c3c93...ce2

Skrevet

Nei, jeg passer på at vi ikke trenger slike hensyn. Er barna syke av noe slag ville det stilt seg annerledes.

Anonymous poster hash: 45196...1bc

Skrevet

Nei, når vi er på besøk lar vi ungene være oppe så lenge at de er skikklig trøtte og dessuten har de venner seg til å kunne sove selv om det er litt støy rundt dem. Prating, tv, gressklipper ol er ikke noe problem.

Anonymous poster hash: a8f13...74f

Skrevet

Jeg blir veldig irritert på hvertfall moren min ja!

Hun vet at han trenger å ha det rolig før han sovner skikkelig,likevel bråker hun fælt i gangen rett utenfor rommet han ligger på,å roper gjerne fra gangen til stuen for fortelle meg noe.

Jeg hater egentlig å si ifra om ting,men akkurat da blir jeg så irritert så jeg minner hun på i en vennlig tone at hun må være litt stille ettersom jeg nettopp har lagt han.

Etter han har sovnet så sover han som en stein å våkner ikke av at vi støvsuger rett utenfor rommet han ligger på engang.

Å ja jeg forventer at når jeg har lagt barnet mitt så tar folk litt hensyn å ikke bråker unødvendig rett ved der han sover.

Anonymous poster hash: eda2e...af7
Skrevet

Vi har vent ungen til å sove til lyder men våre foreldre vil ta hensyn, alt for mye hensyn og vi sier at det er unødvending men de vil bare være musestille så da får de bare være det da. Deres valg.

Anonymous poster hash: 0c5f2...31c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...