Anonym bruker Skrevet 4. juli 2015 #1 Skrevet 4. juli 2015 Ja, det har tydeligvis jeg nå! Det er ikke vondt, vondt, mer ubehagelig og plagsomt! Uansett hvilken stilling jeg sitter/står i så knapper to av de nederste ribbeinene på venstre side over hverandre, kjennes nesten ut som de låser seg noen ganger? Begynte i går, klarer helt fint å ta på det og må noen ganger dytte det ene ribbeinet på plass for at det ikke skal ligge over det andre. Har hatt ribbeinsbrudd før og det var helt annen følelse og enormt mye mer smertefullt Hva i alle dager kommer dette av? Noen øvelser jeg kan gjøre for å slippe dette? Anonymous poster hash: 6b962...d1b
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2015 #2 Skrevet 4. juli 2015 Du kan jo prøve å tøye sidelengs, bl.a. latissimus-muskelen. Googler du tøyning + latissimus så finner du ulike måter å gjøre det på. Blir den stram så kan det påvirke ribbene. Verdt et forsøk. Ellers kan det hende du trenger en kiropraktortime. Jeg har to ribben som holder seg greie så lenge ryggen og ribben er ok, trenger behandling en gang i blant hos kiropraktor, så holder det seg problemfritt. Anonymous poster hash: b66b6...80a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå