Anonym bruker Skrevet 4. juli 2015 #1 Skrevet 4. juli 2015 på dagtid, men når han først sovner, så kan han sove opp til to timer. Han er utrolig sliten når han skal sove, men bruker som sagt lang tid på å sovne. Og selv om han sover såpass lenge på dagen, sovner han greit på kvelden og sover sammenhengende hele natten. Kan det være fordi det er varmt på dagen? Eller er dette et tegn på at han er på vei til å slutte med dagsoving? Anonymous poster hash: 7c1a6...7a3
februarprins2013 Skrevet 4. juli 2015 #2 Skrevet 4. juli 2015 da er han vel ikke trøtt nok, min legger jeg når han er tydelig trøtt og da sovner han på 2-5 minutter
Evab Skrevet 4. juli 2015 #3 Skrevet 4. juli 2015 Det kan også være at du legger han for sent, altså at han er overtrøtt. Prøv en halvtime tidligere.
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2015 #4 Skrevet 4. juli 2015 Han er tydelig trøtt når jeg skal legge han, så det er nok mulig han er overtrøtt. Skal prøve å legge litt tidligere neste gang. Legger han kl 11, så jeg synes ikke det er så sent?! Hi Anonymous poster hash: 7c1a6...7a3
Evab Skrevet 4. juli 2015 #5 Skrevet 4. juli 2015 Noen barn blir fort trøtte. Sønnen min kunne sovne allerede 9.30 noen av dagene. Du kan jo prøve.
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2015 #6 Skrevet 4. juli 2015 Eller så er han som min toåring som bare bruker litt tid på å sovne Anonymous poster hash: 884f7...409
Modesty Blaise. Skrevet 4. juli 2015 #7 Skrevet 4. juli 2015 Noen barn er bare sånn. Har innfunnet meg med at 2 åringen vår trenger minst 30 min i senga på å roe seg ned før hun sovner. Og det er det samme hvor trøtt hun er...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå