Gå til innhold

Hvor mye kan man ta for en brukt bilstol ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er så utrolig mye ute på finn så er vanskelig å få oversikt over gjennomsnittspris.

Men har en maxi cosi CABRIOFIX som kjøpt sent i 2012.. brukt til ett barn og i underkant av ett år..

Hel og fin og ingen ulykker selvfølgelig. Uten isofix-base tingen.. altså bare stolen.

Hva tror dere ?:)

Anonymous poster hash: 2bb2f...061

Videoannonse
Annonse
Gjest Sekretøsa
Skrevet

Jeg solgte en 1 år gammel stol av samme type med base til 1200 kr.

Skrevet

Jeg kjøpte en Maxi cosi cabriofix med base fra 2013 inkl. base for 900,- Helt strøken og fin. Ser prisene på det setet inkl. base ligger på alt fra 500 og oppover her, har vært mange for salg i det siste. Jo gamlere det er, jo lenger ned må du i pris.

Anonymous poster hash: 1a908...5da
Skrevet

Jeg kjøpte en Maxi cosi cabriofix med base fra 2013 inkl. base for 900,- Helt strøken og fin. Ser prisene på det setet inkl. base ligger på alt fra 500 og oppover her, har vært mange for salg i det siste. Jo gamlere det er, jo lenger ned må du i pris.

Litt trøtt, ser base ble nevnt en ekstra gang ^^ Men du skjønner hva jeg mener :) 

Skrevet

Halv pris av ny pris, ca 900 ☺

Anonymous poster hash: 4ee92...106

Skrevet

Det er mange som er skeptiske til å kjøpe bilstol brukt, for man har ingen garanti for at den ikke har vært med i ulykke. Det trekker jo ned prisen litt. 

Anonymous poster hash: c72b0...ae5
Skrevet

Solgte en Cybex Sirona til 2500 kr i fjor sommer. Gikk på 2 timer den :)

Skrevet

Tenker at det trekker ned litt at jeg selger uten basen men det blir jo uansett billigere for personen å kjøpe det slik..

Tenkte å prøve på 600 kr jeg så får vi se :D

Takk for svar!

Anonymous poster hash: 2bb2f...061

Skrevet

hadde ikke betalt mer enn 1500 kr i alle fall :)

Skrevet

Jeg solgte mitt med base for 300. Kjøpt oktober 2013. Synes alt over 500 hørtes fryktelig dyrt ut altså

Anonymous poster hash: 62e32...029

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...