Anonym bruker Skrevet 4. juli 2015 #1 Skrevet 4. juli 2015 For min del... Først og fremst blide kranglefrie barn evt barnevakt. Huset er rent og ryddig. Det er varmt og godt ute, helst litt overskyet - men vindstille. Så, ha litt god lunch, helst bestilt frukt og te til dessert/evt brownies og is Masse ukeblader, kanskje litt radio... Ahhh!!! Håper på en sånn dag i sommer Anonymous poster hash: 565e3...346
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2015 #2 Skrevet 4. juli 2015 En perfekt dag for meg, er hvis sønnen min er helt rusfri. Desverre blir det lengre og lengre mellom hver gang. Anonymous poster hash: 94eba...0f1
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2015 #3 Skrevet 4. juli 2015 En perfekt dag for meg, er hvis sønnen min er helt rusfri. Desverre blir det lengre og lengre mellom hver gang. Anonymous poster hash: 94eba...0f1 <3 Ååååå... kunne gjort hva som helst for å hjelpe deg.... stakkars!!! Anonymous poster hash: 565e3...346
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2015 #4 Skrevet 4. juli 2015 En perfekt dag for meg, er hvis sønnen min er helt rusfri. Desverre blir det lengre og lengre mellom hver gang. Anonymous poster hash: 94eba...0f1 Husk at du hverken kan redde han eller leve for han. Kjære deg, jeg hadde det på samme måte med min bror. Enormt overhengende. Prøv å huske at ditt liv er like verdifullt som hans, og dermed verdt å leve. Håper han tar til vettet! Lykke til! Stor klem Anonymous poster hash: 6a22b...ee6
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2015 #5 Skrevet 4. juli 2015 Våknet på hotel. Spis god frokost. Ikke stresset, men nytt en laaaaang kopp kaffe og spist frukt. Hatt vindusbord. Ruslet en tur i det fine været, helst i et fjell- eller sjøområde. Stille og rolig, måseskrik eller fuglekvitter. Spist lunsj ute i det fri. Lagt meg på et svaberg og latt tankene fly. Gjære vært nyforelsket og småklina litt. Senere inntatt spa-avdelingen på hotellet. Bestilt massasje og en skriv eller noe. Slapper av i stillerom med en bok. Drukket te og spist frukt. Sovet en time på sengen etterpå. Nytt en bedre middag med god vin og prima dessert. God mat gjør meg lykkelig. Avsluttet kvelden med nattradio med min kjære. Nakne og fine. Anonymous poster hash: 5fbd2...ebb
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2015 #6 Skrevet 4. juli 2015 Nattradio skal være nattbad. Anonymous poster hash: 5fbd2...ebb
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2015 #7 Skrevet 4. juli 2015 En dag med alt servert. Eller nei... Skal jeg få det, må jeg være innlagt på sykehus... Hmmm.. Barn som koser seg og leker og glemmer at de skal krangle. Badelykke, engangsgrill, sen kveld, sen morgen:) Anonymous poster hash: 0a8ad...b4c
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2015 #8 Skrevet 4. juli 2015 Akkurat nå hadde alt blitt perfekt om undulaten gadd å komme inn, den har nemlig tatt seg en tur ut idet fri. Nå sitter han i skogen bak meg og synger for full hals. Har mine tvil om at han kommer inn desverre, men jeg har trua siden han var i treet utenfor vindu idag morres og vekte oss. Han har hatt seg noen turer i skogen idag, men nå sitter han i toppen av ett tre like ved oss. Kattene er grettene siden de ikke får lov å gå ut. Men normalt så er den perfekte dag for meg en dag med greit vær der vi alle kan kose oss ute. Jeg koser meg i drivhuset og hagen, mannen koser seg i snekkebua si, ungene leker rundt, kattene rusler rundt, kaninene leker ute og vi bare koser oss. Ingen planer, ingen klokka og radion er bare litt bakgrunnstøy som er deilig. Slike dager har vi hatt mange av i det sist, utrolig deilig selv om vi har hatt mange unger ekstra her. Igår måtte vi legge i to lemmer på spisebordet for å få plass til alle, kjempe koselig. Anonymous poster hash: a0d27...878
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2015 #9 Skrevet 4. juli 2015 Dratt til barndomsstedet mitt. Våknet i huset til min bestemor som lager verdens beste frokost. Spist og dratt ut for å leke boksengår med mine søstre og søskenbarn og ungene våre. Spist verdens beste middag med brus til og sovet en deilig middagslur. Etter det så skulle vi dratt ut for å fiske med båten og det skulle vært stille vann og nydelig midnattssol. Om vi fikk fisk var ikke så nøye, men fikk vi masse fisk kommer foreldre og besteforeldre for å skjære fisk i fjæra og gjerne med unger som løper rundt å koser seg. Ah, den Nordnorske sommeren <3 Anonymous poster hash: 63576...c2a
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2015 #10 Skrevet 4. juli 2015 Etter en hel natts søvn- at jeg våkner i 0830tida og tusler inn på kjøkkenet til mann og 2 blide barn som har stått opp og laget deilig frokost. Barna leker oppe på rommet sitt etterpå så vi kan lese aviser og drikke masse kaffe en times tid i fred, og rydde litt. Så blir ungene hentet av mormor og blir der et par timer. Leser bok 2 timer i strekk paddeflat på sofaen (jepp, dette har ikke skjedd på 5 år!!!) Går tur og spiser lunch med mannen. Kommer hjem til et hus som fortsatt er ryddig. Ungene kommer hjem og vi leker litt og baker boller. Så er det taco, og barnetv og snop. Når ungene er lagt blir det film og vin og jeg sovner på sofaen:) Anonymous poster hash: a4b53...1c0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå