Anonym bruker Skrevet 4. juli 2015 #1 Skrevet 4. juli 2015 Skal liksom prøve slappe av litt... for jeg er jo ikke i form. Men det er jo tusenvis av "ting" som må gjøres... klarer ikke la det ligge. Anonymous poster hash: 6f665...ddb
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2015 #2 Skrevet 4. juli 2015 Tenker: hva ville mannen min gjort i denne situasjonen? Jo, han ville slappet av! Bena på bordet, gjort nada og latt alt annet seile sin egen sjø...(det blir kanskje rot, men hva så?..)😉 ......-vi har noe å lære av menn noen ganger..... Anonymous poster hash: 3b0db...40f
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2015 #3 Skrevet 4. juli 2015 Jeg har ikke ro. Er alene med 3 barn og har aldri ro rundt meg. Når alle er i seng, tar jeg vask og støvsuging og så legger jeg meg. Sovner før hoder treffer liten hver kveld. Forsøkt mindfullness, men etter 5 min klarer jeg ikke være rolig lenger Anonymous poster hash: 918b6...850
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2015 #4 Skrevet 4. juli 2015 Jeg har ikke ro. Er alene med 3 barn og har aldri ro rundt meg. Når alle er i seng, tar jeg vask og støvsuging og så legger jeg meg. Sovner før hoder treffer liten hver kveld. Forsøkt mindfullness, men etter 5 min klarer jeg ikke være rolig lenger Anonymous poster hash: 918b6...850 Har du mulighet for barnevakt? Be om hjelp! Og la rotet flyte litt... Anonymous poster hash: 3b0db...40f
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2015 #5 Skrevet 4. juli 2015 Jeg er naturlig lat, så null problem her. Er bare å sette seg ned og blåse i alt som skulle vært gjort. Eller kryp under dyna, hvis du er sjuk. Anonymous poster hash: 9db30...d13
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2015 #6 Skrevet 4. juli 2015 Jeg har ikke ro. Er alene med 3 barn og har aldri ro rundt meg. Når alle er i seng, tar jeg vask og støvsuging og så legger jeg meg. Sovner før hoder treffer liten hver kveld. Forsøkt mindfullness, men etter 5 min klarer jeg ikke være rolig lenger Anonymous poster hash: 918b6...850 Har du mulighet for barnevakt? Be om hjelp! Og la rotet flyte litt... Anonymous poster hash: 3b0db...40f Kan ikke la rotet flyte. Har ikke barnevakt. Eller... Mulig både mamma og søsknene mine kan, men har aldri spurt. Men tips til HI kan være å laste med app med mindfullness og forsøke det hver dag for å finne litt ro. Anonymous poster hash: 918b6...850
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2015 #7 Skrevet 4. juli 2015 Jeg løser kryssild. Da må all hjerneaktivitet fokuseres på å løse gåtene. Vet andre strikker eller leser en god bok. Evt yoga. Anonymous poster hash: 54712...f2b
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2015 #8 Skrevet 4. juli 2015 Kryssild skal være kryssord. Anonymous poster hash: 54712...f2b
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2015 #9 Skrevet 4. juli 2015 Jeg lager en plan, at sånn skal rydda idag og resten imorgen for eksempel. Og så velger jeg å ikke tenke på det mer. Så lenge jeg har oversikt, så går det bra. Nå nyter jeg en kopp rolig kaffe på terrassen, før en kjempetravel dag med rydding, vask, pakking, masse baking og familiebesøk 😜 Anonymous poster hash: 0ed89...18e
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2015 #10 Skrevet 4. juli 2015 Strikketøy! Anonymous poster hash: 6c3c2...3cf
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå