Anonym bruker Skrevet 4. juli 2015 #1 Skrevet 4. juli 2015 http://www.vg.no/nyheter/innenriks/fikk-grav-aapnet-ble-anmeldt-for-likskjending/a/23482294/ Anonymous poster hash: dcf55...003
soleia Skrevet 4. juli 2015 #2 Skrevet 4. juli 2015 Saka har pågått ei stund, og eg blir like irritert kvar gong eg les om desse grådige folka. Utruleg smålege folk, som vil frårøve ein son det som moglegvis rettmessig tilhøyrer han. Dei er åpenbart ikkje opptekne av gravfreden, for dei hadde unngått gravåpning ved å sagt ja til å ta ein pensel i munnen. Kryssar fingrane for at den avlidne var faren, for unnar ikkje desse folka noko. Har nok heller ikkje vore enkelt å vekse opp som "uekte" barn.
Sint naken biltyv Skrevet 4. juli 2015 #3 Skrevet 4. juli 2015 Saka har pågått ei stund, og eg blir like irritert kvar gong eg les om desse grådige folka. Utruleg smålege folk, som vil frårøve ein son det som moglegvis rettmessig tilhøyrer han. Dei er åpenbart ikkje opptekne av gravfreden, for dei hadde unngått gravåpning ved å sagt ja til å ta ein pensel i munnen. Kryssar fingrane for at den avlidne var faren, for unnar ikkje desse folka noko. Har nok heller ikkje vore enkelt å vekse opp som "uekte" barn. Veldig enig!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå