Gå til innhold

Forventer folk at du er sjåfør..

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvis du er på en tilstelning der alle har tatt seg et glass og du ikke? Ble litt paff. Drakk ikke, nettopp for og komme meg raskt til og fra. Det tar dessuten 40 min for meg å kjøre hjem. Dødelig sliten kl 12 i natt og ville bare hjem etter en lang dag (som starta kl 6). Og plutselig tok alle 4 det som en selvfølge at jeg skulle kjøre dem hjem. Dvs de spurte på en måte som gjorde det vanskelig å si nei, og når jeg sa ja til hun er som spurte rett ut kunne jeg jo ikke la de andre stå igjen? Var jo heller ikke avtalt på forhånd. Har et babysete montert i bilen og måtte ha kjørt to runder siden de skulle hver sin vei. Kjørte hun ene hjem og sendte sms til de andre at de skulle vente et spesifikt sted men da hadde de plutselig funnet ut de skulle ta taxi.

Anonymous poster hash: 46080...402

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har jeg aldri opplevd. Hvis folk vil kjøres, avtaler vi det på forhånd. Syns de virket egoistiske, de måtte jo ha tatt taxi hvis du hadde tatt en dram!

Anonymous poster hash: 244ac...226

Skrevet

Har jeg aldri opplevd. Hvis folk vil kjøres, avtaler vi det på forhånd. Syns de virket egoistiske, de måtte jo ha tatt taxi hvis du hadde tatt en dram!Anonymous poster hash: 244ac...226

Jepp, de trodde nok jeg skulle drikke idag også. I all min frekkhet og trøtthet når de spurte om jeg ville være taxisjåføren deres sa jeg nok: "egentlig ikke, men kan godt gjøre det"

Anonymous poster hash: 46080...402

Skrevet

Jeg drikker ikke alkohol, men så har jeg også 4 barn under 12 år, to av dem veldig små. Så nei, jeg kjører ikke rundt på fulle folk når jeg skal hjem, om de forventer det så er det deres eget problem. Jeg orker ikke å være drosje hver eneste gang bare fordi jeg velger å avstå fra alkohol. Synes de var frekke.

Anonymous poster hash: df6fe...694
Skrevet

Jeg drikker ikke alkohol så det er mange som "tror" at de kan bruke meg som gratis taxi, men der tar de feil. Hvis jeg skal samme vei så går det greit, men å kjøre over land og strand? Nei, det gidder jeg altså ikke.

Anonymous poster hash: 28e88...706
Skrevet

Hvis de skal samme vei så er det en selvfølge at de får sitte på, men bor de i motsatt retning så kjører jeg dem ikke hjem...

Men de som gjør det pleier ikke å spørre heller ;)

Anonymous poster hash: 765e5...0e2

Skrevet

Nei, jeg er ikke taxisjåfør selv om jeg ikke drikker når jeg er en plass.  Men de som skal samme veien som meg og vil gå når jeg bestemmer meg for å gå, de kan selvfølgelig få sitte på hjemover.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...