Anonym bruker Skrevet 3. juli 2015 #1 Skrevet 3. juli 2015 Ønsker å gå ned noen kilo og har kjøpt meg en såkalt "motivasjonsvekt" på nettet. Denne fungerer slik at den starter på 0 den første gangen du går på den. Så viser den bare + eller - senere. Enkelt og greit trodde jeg.. ;-) Den andre gangen jeg gikk på vekta sto det -1.1kg. Kjempemotiverende og so far so good!! Så går jeg på vekta for tredje gang i dag, og da står det også -1,1kg... Noen som vet hva det betyr? Har jeg gått ned totalt 1.1 kg siden FØRSTE gang jeg gikk på vekta (altså stått stille i vekt siden andre veiing), eller har jeg gått ned 1.1kg en gang til? Altså - viser vekta nedgang fra utgangspunktet HVER gang du går på den, eller viser den nedgang siden SIST veiing? Har lest pakningsvedlegget igjen, og det står ingenting om dette. Mye man skal lure på :-) Anonymous poster hash: b71ad...62f
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2015 #2 Skrevet 3. juli 2015 gå på den to ganger på rappen. hvis den viser -1,1 så er det nok totalt, for tviler på at du går ned 1,1 på kort tid. Anonymous poster hash: fbdf8...6e8
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2015 #3 Skrevet 3. juli 2015 og hvor har du kjøpt vekta? kunne tenkt meg en sånn sjæl Anonymous poster hash: fbdf8...6e8
beef sister Skrevet 3. juli 2015 #4 Skrevet 3. juli 2015 http://www.enklereliv.no/motivasjonsvekt.html- Google pleier å gi svar.
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2015 #5 Skrevet 3. juli 2015 Har samme vekt som på enklereliv - linken over her. Kjøpte den på Netthandelen.no og betalte 62 kroner for den :-) Uansett er det veldig motiverende, men håper enda noen kan gi et svar på spørsmålet mitt ;-) Ser at en lurer på det i produktanmeldelsen på enklereliv også.. HI Anonymous poster hash: b71ad...62f
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2015 #6 Skrevet 3. juli 2015 Har samme vekt som på enklereliv - linken over her. Kjøpte den på Netthandelen.no og betalte 62 kroner for den :-) Uansett er det veldig motiverende, men håper enda noen kan gi et svar på spørsmålet mitt ;-) Ser at en lurer på det i produktanmeldelsen på enklereliv også.. HI Anonymous poster hash: b71ad...62f Du har gått ned 1,1 kg totalt. Ikke siden sist du var på vekta. Tallet som vekta viser tar utgangspunkt i 0-vekta hver gang! Anonymous poster hash: a6445...18d
beef sister Skrevet 3. juli 2015 #7 Skrevet 3. juli 2015 Har samme vekt som på enklereliv - linken over her. Kjøpte den på Netthandelen.no og betalte 62 kroner for den :-) Uansett er det veldig motiverende, men håper enda noen kan gi et svar på spørsmålet mitt ;-) Ser at en lurer på det i produktanmeldelsen på enklereliv også.. HI Anonymous poster hash: b71ad...62f Det står jo klart og tydelig: "Når du er klar for å sette i gang går du på vekten og vekten nullstilles. Etter det viser den bare forskjellen i vekt mellom din vekt og hva den var da den ble nullstilt."
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå