Gå til innhold

Hva er ditt favoritt bibelvers? U/t

Anbefalte innlegg

Skrevet

Anonymous poster hash: dda73...37c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Som en gullring i ett grisetryne, er en vakker kvinne uten vett.

Anonymous poster hash: 32ae2...7bb

Skrevet

Forkynneren 3:1-8.

Skrevet

Øye for øye, tann for tann. Lever dessverre litt etter den..

Anonymous poster hash: fc06e...761
Skrevet

Så blir de stående disse tre: tro, håp og kjærlighet. Og størst av alt er blåhvalen🐳😂😂😂

Anonymous poster hash: 42add...d67

Gjest Hercule Poirot
Skrevet

Det er en tid for alt.

Skrevet

For jeg vet hvilke tanker han har for dere, sier Herren. Fredstanker og ikke ulykkestanker. Jeg vil gi dere fremtid og håp.

Skrevet

It all makes sense now. Gay marriage and marijuana being legalized on the same day. Leviticus 20:13 -"if a man lays with another man he should be stoned." We've just been interpreting it wrong all these years.

Gjest Antarctica
Skrevet

Gjør ikke noe av selvhevdelse og tom ærgjerrighet, men vær ydmyke og sett de andre høyere enn dere selv.

Tenk ikke bare på deres eget beste, men også på de andres.

(Fil. 2, vers 3 og 4)

Skrevet

Gjør mot andre som du vil at andre skal gjøre mot deg.

Skrevet

La den kvinne som er brystfager, for alltid skinne.

Anonymous poster hash: a376e...2a8

Skrevet

Om jeg enn skulle vandre i dødsskyggens dal, frykter jeg ikke noe ondt. For du er med meg. Din kjepp og din stav, de trøster meg.

(Salme 23,4)

Anonymous poster hash: c8408...35e
Skrevet

La den kvinne som er brystfager, for alltid skinne.

Anonymous poster hash: a376e...2a8

Hun mente nok fra den kristne bibelen, ikke noe alternativt greier

Skrevet

Din lås skal være av jern og kobber. Som dine dager er, skal din styrke være.

5. Mosebok 33:25

Anonymous poster hash: 62dae...d84
Skrevet

It all makes sense now. Gay marriage and marijuana being legalized on the same day. Leviticus 20:13 -"if a man lays with another man he should be stoned." We've just been interpreting it wrong all these years.

Det over er fra det gamle testamentet. Jesus sa dette:  

"Hvorfor ser du flisen i din brors øye, men bjelken i ditt eget øye legger du ikke merke til? Eller hvordan kan du si til din bror: La meg ta flisen ut av øyet ditt, når det er en bjelke i ditt eget? Din hykler! Ta først bjelken ut av ditt eget øye! Da først vil du se klart og kan ta flisen ut av din brors øye." Matteus 7,1

(å være homofil er en synd, men det er også masse andre ting også. Å lyve er en synd, å baksnakke andre er en synd osv. Å si at homofile er verre syndere enn oss som ikke er det, blir å heve seg selv og ikke se bjelken i sitt eget øye.)

Da kom de skriftlærde og fariseerne med en kvinne som var grepet i ekteskapsbrudd. De førte henne fram og sa: «Mester, denne kvinnen er grepet på fersk gjerning i ekteskapsbrudd.  I loven har Moses påbudt oss å steine slike kvinner. Men hva sier du?»   

Dette sa de for å sette ham på prøve, så de kunne få noe å anklage ham for. Jesus bøyde seg ned og skrev på jorden med fingeren.   Men da de fortsatte å spørre, rettet han seg opp og sa: «Den av dere som er uten synd, kan kaste den første steinen på henne.»   Så bøyde han seg ned igjen og skrev på jorden.   Da de hørte dette, gikk de bort, én etter én, de eldste først. Til slutt var Jesus alene igjen, og kvinnen sto foran ham.  Da rettet han seg opp og spurte: «Kvinne, hvor er de? Har ingen fordømt deg?»  Hun svarte: «Nei, Herre, ingen.» Da sa Jesus: «Heller ikke jeg fordømmer deg. Gå bort, og synd ikke mer fra nå av!»•

Skrevet

Kom igjen til din ro, min sjel, for Herren har gjort vel imot deg.

Skrevet

Jesus gråt

Anonymous poster hash: a3364...260

Skrevet

De som er uten synd kan kaste den første stenen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...