Gå til innhold

Foreldrene glemte at babyen var i vannet og badet????

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Utrolig! Det er ikke alle som burde ha barn.

Anonymous poster hash: 22d53...f99

Skrevet (endret)

Greit, jeg glemmer hvor jeg legger nøkler, hva jeg skulle kjøpe på butikken og hvorfor jeg gikk fra ett rom til et annet. Jeg glemmer stadig vekk å ta de ferdigvaskede klærne over i tørketrommelen, å kjøpe dopapir før det faktisk er tomt og å tømme oppvaskmaskin. Jeg husker sjelden å fylle diesel de dagene det er billigst, det har vært ganger der jeg har låst utgangsdøra og dratt - med verandadøra på vidt gap, og jeg glemmer nesten hver dag at jeg egentlig er på diett..

Men ungene mine har jeg da aldri glemt noe som helst sted :o

Endret av Mother Gothel
Gjest deterbaremeg:):)
Skrevet

Da hadde jeg virkelig overlevert ungen til andre, og selv hadde jeg skamma meg så mye at jeg ikke hadde tort vise meg ute blant andre, noensinne!

Skrevet

Så bra at det endte godt!

Jeg skjønner ikke hvordan foreldre kan glemme sine barn i visse situasjoner, men man ser jo det skjer, og det har til tider vært fatalt. Se på de tilfellene der foreldrene tror de har levert barnet i barnehagen og kjører på jobb, eller hvor de glemmer de har barnet med i bilen og drar på shopping. I ihvertfall det ene av disse tilfellene døde barnet i bilen pga. varme.

Håper at jeg aldri selv vil oppleve og glemme barnet mitt i en potensielt farlig situasjon.

Anonymous poster hash: 6c286...44f
Skrevet

Når du setter et så lite barn i en badeleke og forlater det i strandkanten, for så og glemme det??!!! Da er det vel på sin plass å vurdere omsorgsevnen, og kanskje ta en telefon til barnevernet eller lignende instanser.

Skrevet

Hvem lar en baby sitte alene i vannkanten? Trodde ikke så mye kunne overraske, men det finnes tydeligvis fortsatt mennesker som kan gjøre det utenkelige.

Skrevet

Hvem putter en 10 måneder gammel baby på en flytende badeleke i vannet, og går i fra og glemmer hele babyen?????

Anonymous poster hash: 10526...d83
Gjest Antarctica
Skrevet

Dopa mennesker. Sannsynligvis.

Skrevet

Den babyen der er ikke 10 måneder!! Ingen setter en 10 måneder gammel baby i en badeleke! Ser ut på bilde som hun er 2 år eller noe

Anonymous poster hash: 18f64...ac2

Skrevet

Den babyen der er ikke 10 måneder!! Ingen setter en 10 måneder gammel baby i en badeleke! Ser ut på bilde som hun er 2 år eller noe

Anonymous poster hash: 18f64...ac2

Alder ikke vesentlig. Like uansvarlig uansett!!!

Skrevet

Jeg blir regelrett forbannet. :frustrert:  Man glemmer ikke ungen sin uansett hvilken alder de er. Hadde til og med holdt øye med ungene mine om de så har blitt voksne mennesker. Ting kan skje så fort og barna er det kjæreste man har her i verden. Jeg trodde ikke noe skulle overaske meg lenger i denne verden, men her fikk jeg sjokk altså.... 

Anonymous poster hash: 8f83d...1fa
Skrevet

Man glemmer ikke babyen, det går bare ikke ann. Morsinstinktet kan ikke være tilstedeværende hos den moren...

Skrevet

"Her sitter den 10 måneder gamle babyen igjen trygt på mammas fang etter å ha blitt plukket opp fra havet av den tyrkiske kystvakten."

Trygt og trygt?

Hvor trygg det barnet er i mammas hender, kan vel kanskje diskuteres?

Anonymous poster hash: 9d3ee...5d4

Skrevet

garnert dop eller alkehol i bilde

Skrevet

Håper de har et barnevern og at de fratas ungen. Barnet kunne druknet, og da ville kanskje foreldrene blitt siktet for uaktsomt drap.

Anonymous poster hash: d3bb0...26d

Skrevet

Altså... Jeg kan skjønne at uhell skjer, kan til nøds skjønne at det kan skje at folk glemmer... Men man drar på stranda og har da alltid i tankene å holde barna under oppsikt i nærheten av vann??!!

Hvordan glemmer man en baby på 10 mnd i vannet??? Uten å være sterkt påvirket av rus liksom?

Helt merkelig at det går an... Huff.. Bra det gikk fint denne gangen. 

Foreldrene må jo være så skamfulle. Fikk seg kanskje en oppvekker.  :fy_fy:  :klaske:

Skrevet

Og jeg som sitter og følger med som en hauk når 11 åringen min bader på stranden med venner...... Har stor respekt for vann, vannlek og barn i alle aldre.

Anonymous poster hash: 07198...bf1
Skrevet

Jeg nekter og tro du glemmer barnet dit! At de har satt henne i badeleken,snudd seg, blitt opptatt med noe annet , og strømmen har ført barnet utover,ja det tror jeg kan skje! Men DU gjør ikke det! Du setter ikke et lite barn i vannkanten og snur deg bort!!!!

Et så lite barn må overvåkes konstant!

Anonymous poster hash: f8320...500

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...