Gå til innhold

Kunne du ha datet en mann som

Anbefalte innlegg

Skrevet

hadde to barn med eks, hvorav den ene er under året? Hun gikk fra han fordi han var utro mens hun var gravid.

Eller blir det å be om bråk? Og kan man egentlig stole på en slik mann?

Anonymous poster hash: e865f...513

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Og ende opp som eksen? Aldri i livet! Har da litt selvrespekt.

Anonymous poster hash: db3b2...670

Skrevet

Jeg ville virkelig ikke blitt sammen med noen som holdt på sånn. Med denne infoen på forhånd ville vel ontrent alle styrt unna? Eller?

Anonymous poster hash: 56a8f...07f

Skrevet

Han er veldig kjekk, da. Mye penger også. HI

Skrevet

Hm. La meg tenke på det. Nei.

Anonymous poster hash: 689af...5c4

Skrevet

Hvis du vil ha et fett barnebidrag så go for it.....

Eh, nei, selvfølgelig ville jeg ikke blitt sammen med en mann som er utro når dama er gravid!

Vil tro han ikke viser noen anger heller...

Kjekk, mye penger.... hjelper ikke når han ikke er moden.

Anonymous poster hash: 32bd2...ab8

Skrevet

Er du et lite troll?

Anonymous poster hash: aeb26...20b

Skrevet

Aldri i livet. Det kommer ikke til å være verdt pengene.

Anonymous poster hash: a5235...b40

Skrevet

Jeg traff min mann mens ekskona var gravid ( de bodde i hvert sitt land) , og vi har holdt sammen snart 20 år

Anonymous poster hash: a84d8...b62

Skrevet

Er du et lite troll?

Anonymous poster hash: aeb26...20b

Nei, jeg mener det helt seriøst. Ville spørre her inne fordi det dere tenker om meg, er det samme som folk i omgangskretsen min vil tenke. Ville ha rene ord for pengene... HI

Skrevet

Viser ikke akkurat voldsom karakter.

Anonymous poster hash: 2d4de...056

Skrevet

Ha ha ha ha - troll, eller fjortis - ingen er såå naive😁

Anonymous poster hash: a7eb3...c47

Skrevet

Min mann du har tenkt deg? Men han har ikke mye penger altså. Men han var også utro mot meg da jeg gikk gravid med nest yngste, og yngste er under året. Har enda ikke gått fra ham, men sier bare "velbekomme". Til og med elskerinna han hadde droppet ham da hun fikk høre fra våre felles venner hvordan han var hjemme - lat, egoistisk og udugelig. Sistemannen våres er uhell, for dem som lurte på hvorfor jeg ble gravid med ham en gang til. Vel, gå for det. Men jeg kommer ikke til å synes synd på deg hvis han er utro mot deg når du er på det mest sårbare - du vet jo at han er kapabel til det.

Anonymous poster hash: fbfd6...628
Skrevet

Ha ha ha ha - troll, eller fjortis - ingen er såå naive

JOOOO! Tenk, det er faktisk det! Mange tenker at det var sikkert konas feil, hun ble tjukk/kjedelig/nektet mannen sex/kjeftet for mye, og drev ham til utroskap, men herlige og pene meg vil da aaaldri oppleve det for det er ekte kjærlighet! Så sier det kabooom når de minst venter det :D

Skrevet

Det løser alle problemer. 

Anonymous poster hash: 0b3ba...744

Skrevet

JOOOO! Tenk, det er faktisk det! Mange tenker at det var sikkert konas feil, hun ble tjukk/kjedelig/nektet mannen sex/kjeftet for mye, og drev ham til utroskap, men herlige og pene meg vil da aaaldri oppleve det for det er ekte kjærlighet! Så sier det kabooom når de minst venter det :D

Det kan jo faktisk hende at hun drev han til det, da. Av alle de årsakene du ramser opp. HI

Skrevet

Det kan jo faktisk hende at hun drev han til det, da. Av alle de årsakene du ramser opp. HI

Som sagt, du er naiv. Det er aldri partnerens skyld at en mann velger å duppe pikken i en annen. Han har flere andre alternativer, blant annet å gå fra kona hvis han har det så jævlig at han må pule på andre. Det kan være forklaring for utroskap, men alldri en unnskyldning. Hvis du mener at det kan være hennes feil, er du selv feilfri slik at du er garantert mot utroskap?

Skrevet

Han er veldig kjekk, da. Mye penger også. HIAnonymous poster hash: e865f...513

Ha ha ha ha - troll, eller fjortis - ingen er såå naiveAnonymous poster hash: a7eb3...c47

JOOOO! Tenk, det er faktisk det! Mange tenker at det var sikkert konas feil, hun ble tjukk/kjedelig/nektet mannen sex/kjeftet for mye, og drev ham til utroskap, men herlige og pene meg vil da aaaldri oppleve det for det er ekte kjærlighet! Så sier det kabooom når de minst venter det :DAnonymous poster hash: fbfd6...628

Det kan jo faktisk hende at hun drev han til det, da. Av alle de årsakene du ramser opp. HIAnonymous poster hash: e865f...513

For da blir det liksom ok?

Anonymous poster hash: 3afa5...890

Skrevet

Han er veldig kjekk, da. Mye penger også. HIAnonymous poster hash: e865f...513

Ha ha ha ha - troll, eller fjortis - ingen er såå naiveAnonymous poster hash: a7eb3...c47

JOOOO! Tenk, det er faktisk det! Mange tenker at det var sikkert konas feil, hun ble tjukk/kjedelig/nektet mannen sex/kjeftet for mye, og drev ham til utroskap, men herlige og pene meg vil da aaaldri oppleve det for det er ekte kjærlighet! Så sier det kabooom når de minst venter det :DAnonymous poster hash: fbfd6...628

Det kan jo faktisk hende at hun drev han til det, da. Av alle de årsakene du ramser opp. HIAnonymous poster hash: e865f...513

For da blir det liksom ok?

Anonymous poster hash: 3afa5...890

HUn selv er jo feilfri må vite, og løper ingen risiko. Eller kanskje hun gjør nettopp det :D Null hjerne i hodeskallen må også være en feil som kvalifiserer til utroskap? :D

Skrevet

Jeg traff min mann mens ekskona var gravid ( de bodde i hvert sitt land) , og vi har holdt sammen snart 20 år

Anonymous poster hash: a84d8...b62

Det ville jeg ikke skrytt av, hvis jeg var deg.

Skrevet

Jeg ville ikke tatt sjangsen på at hun tvang ham inn i noen andres armer. Hun gikk ifra ham, det var ikke han som avsluttet forholdet.

Hvis du går inn for ham, så vil jeg synes mindre synd på deg når "jeg tror kjæresten min er utro"-innlegget kommer på DiB.

Anonymous poster hash: 2e36d...d81

Skrevet

Haha, hjelper ikke med mye penger når alt kommer til å forsvinne i barnebidrag :P 

Om du dater en slik mann så er du like trashy som han i mine øyne. Det er den usensurerte sannheten. Men så er jeg en dame som foretrekker å tjene pengene mine selv og da, så hva en potensiell partner tjener er ikke så relevant. Å være selvstendig er en fin ting! Moral er også fint, om du skulle finne på å vurdere å gå den veien en gang :) 

I tillegg må man forholde seg til intet mindre en to barnemødre som har sin makt over livet hans i minst 17 år til, DET alene hadde vært nok til at jeg droppa han. Her har vi mer enn nok med å få til ett godt samarbeid med en, to hadde vært klin umulig.

Tjen egne penger og finn deg en skikkelig mann!

Anonymous poster hash: d8989...d70
Skrevet

hadde to barn med eks, hvorav den ene er under året? Hun gikk fra han fordi han var utro mens hun var gravid.

Eller blir det å be om bråk? Og kan man egentlig stole på en slik mann?Anonymous poster hash: e865f...513

Nei. Ekser av en grunn. Styr unna, ellers er du dum.

Anonymous poster hash: 4ead6...404

Skrevet

Eller blir det å be om bråk? Og kan man egentlig stole på en slik mann?Anonymous poster hash: e865f...513

Nei. Ekser av en grunn. Styr unna, ellers er du dum.

Anonymous poster hash: 4ead6...404

Min mann har en eks som blant annet var utro og psykisk voldelig mot ham. Mener du at man aldri kan date noen som har ekser? Da blir det så å si umulig å finne noen i voksen alder, de aller fleste har ekser. Hadde vært mer skeptisk til en jomfrumann på over 30...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...