Gå til innhold

Er det feil å kontakte svigermor ang dette?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mannen min er spilleavhengig. Jeg har prøvd å tatt det opp med han flere ganger, uten hell. Jeg elsker mannen, men har lyst å flytte nå fordi jeg ikke orker mer av spillingen hans. Jeg har jo ikke lyst å flytte, og er derfor rådvill... Jeg har tenkt på å fortelle moren hans om problemet, men har lyst å høre hva dere synes...

Anonymous poster hash: 82ac1...20d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kunne jeg vært truende til, ja. 

Anonymous poster hash: dade7...8a6
Skrevet

Ta han med til familievernkontoret. Hva skal hans mor gjøre med det? Han er vel ikke et barn.

Anonymous poster hash: 982cc...d92
Skrevet

Ta han med til familievernkontoret. Hva skal hans mor gjøre med det? Han er vel ikke et barn.

Anonymous poster hash: 982cc...d92

Enig!

Skrevet

Ja, det syns jeg godt du kan ta opp med moren hans.

Da får du også forståelse fra hans familie hvis du går fra ham.

Anonymous poster hash: 6e5d3...d73
Skrevet

Jeg tror dessverre ikke at du kommer noen vei med hans mor.. hun bestemmer ikke over han, han er ett voksent menneske, og det kan slå feil ut med at han blir en umoden drittunge som hvertfall ikke skal høre på mammaen sin, siden han tross alt er ett voksent menneske... Hun kan jo ikke akkurat nekte han, eller gjøre noe fra eller til som du ikke kan.. Det beste er nok å skaffe hjelp utenifra. Enten med telefonen for spilleavhengige.. ( De kan sikkert komme med råd når det gjelder fremgangsmåte, hjelp som finnes osv) eller fvk.

men jeg syns du skal snakke med mammaen hans om råd. Slik at du har dems støtte i en vanskelig tid og kanskje det hjelper at dere er flere sammen som reagerer på problemet, og at de kan hjelpe og støtte i et evt brudd.

Anonymous poster hash: 0a793...3c2
Skrevet

Jeg kjempet mot min manns spilleavhegighet men det tok tid og mange runder før han sluttet. Jeg snakket og støttet men hjelp utenfra hadde vært kjekt. Det tok meg 3 år å få han vekk men det måte være hans valg og dermed gikk det. Han ville mistet alt for jeg begynte å gå lei. Jeg har aldri fortalt moren hans om dette. 

Anonymous poster hash: a5633...f4b
Skrevet

Jeg kjempet mot min manns spilleavhegighet men det tok tid og mange runder før han sluttet. Jeg snakket og støttet men hjelp utenfra hadde vært kjekt. Det tok meg 3 år å få han vekk men det måte være hans valg og dermed gikk det. Han ville mistet alt for jeg begynte å gå lei. Jeg har aldri fortalt moren hans om dette.

Anonymous poster hash: a5633...f4b

Har du gode tips?

Min er nett/spill-avhengig... Jeg har bare gitt opp..

Anonymous poster hash: d346a...e13

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...