Gå til innhold

Hva ligger under ribbeinet på høyre side?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Kan det være leveren, men jeg skal vel ikke merke den. Når jeg sitter så er det akkurat som om noe presser opp under ribbeinet mitt, det er ikke vondt men litt ubehagelig. Sitter ofte litt på skrå for å likssom strekke meg ut så det blir "plass". Noen med ide om hva det kan være?



Anonymous poster hash: 73580...57e
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Leveren ligger på høyre side. Den skal helst ikke være forstørret, det kan bety leverproblemer og infeksjon.. Følg med på det!



Anonymous poster hash: 721d3...16f
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lever og galleblære ligger der.

 

Jeg har hatt det som du beskriver i over 20 år. Har siste året sjekket leveren min med både ultralyd og biopsi, men alt ser bra ut, selv om det er et par funksjoner som slår ut på blodprøver som viser at noen prosesser i leveren ikke jobber som de skal. Men vet ikke hvorfor.

 

Om det vedvarer så gå til legen. Normalt skal man ikke kjenne leveren.



Anonymous poster hash: e2d83...6da
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Lever og galleblære ligger der.

 

Jeg har hatt det som du beskriver i over 20 år. Har siste året sjekket leveren min med både ultralyd og biopsi, men alt ser bra ut, selv om det er et par funksjoner som slår ut på blodprøver som viser at noen prosesser i leveren ikke jobber som de skal. Men vet ikke hvorfor.

 

Om det vedvarer så gå til legen. Normalt skal man ikke kjenne leveren.

 

Anonymous poster hash: e2d83...6da

 

Jeg har akkurat tatt leverprøver fordi jeg går på endel sterke medisner, de var fine. Men jeg nevnte ikke for legen at Noe "presser" der.

 

Anonymous poster hash: 73580...57e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Leveren ligger på høyre side. Den skal helst ikke være forstørret, det kan bety leverproblemer og infeksjon.. Følg med på det!

 

Anonymous poster hash: 721d3...16f