Gå til innhold

Lei! (vektnedgang)


Anbefalte innlegg

Skrevet

Har ligget i hardtrening i 1 uke (altså løping, romaskin, tunge vekter osv) fordi jeg skal ned mellom 4 og 5 kilo etter fødselen. Har spist mindre kalorier fordi jeg ikke har matlyst etter trening, og sunnere mat i tillegg. Resultat? 1 kilo OPP!! Jada, jeg har bedre holdning, fortsatt delte magemuskler sånn at magen velter ut etter måltider, men føler meg strammere og bedre. Men seriøst, 1 kilo OPP???? Motivasjonen daler...



Anonymous poster hash: 58af6...2c0
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hallo?? En uke! Det skjer ikke så mye på så kort tid. Kan Være du har mer vann i kroppen f.eks. Mange grunner, men tviler på at det er fett.

 

Anonymous poster hash: dbdce...653

Skrevet

1 uke? Det er jo ingenting.. Pluss, det er grisevarmt. Ikke spis for lite for da hamstrer kroppen det lille du får i deg, pluss du bruker mye mer kalorier om du ammer. Spis MER, spis NOK og drikk nok.. Høres ut som at du spiser for lite, du må ha minst 2000 kcal.

 

Og ikke krangle på det, snakk heller med noen som kan sette opp en skikkelig plan som har peiling på kropp og forbrenning. Mest sannsynlig spiser du for lite.

 

Muskler veier dessuten mer enn fett, så ikke stress så mye med tallene på vekten, mål heller.



Anonymous poster hash: 88b30...ff2
Skrevet

 

1 uke? Det er jo ingenting.. Pluss, det er grisevarmt. Ikke spis for lite for da hamstrer kroppen det lille du får i deg, pluss du bruker mye mer kalorier om du ammer. Spis MER, spis NOK og drikk nok.. Høres ut som at du spiser for lite, du må ha minst 2000 kcal.

 

Og ikke krangle på det, snakk heller med noen som kan sette opp en skikkelig plan som har peiling på kropp og forbrenning. Mest sannsynlig spiser du for lite.

 

Muskler veier dessuten mer enn fett, så ikke stress så mye med tallene på vekten, mål heller.

 

Anonymous poster hash: 88b30...ff2

 

 

 

nå er det jo blitt bevisst at sparebluss er en myte, det samme sier min PT og flere andre med erfaring og kunnskap på området. Jeg spiser rundt 1800 kalorier daglig. Jeg veier som sagt ikke mye, BMI på 22,5. Men har magefett og kjærlighetshåndtak etter fødselen jeg må bli kvitt.

 

Anonymous poster hash: 58af6...2c0

Skrevet

 

 

1 uke? Det er jo ingenting.. Pluss, det er grisevarmt. Ikke spis for lite for da hamstrer kroppen det lille du får i deg, pluss du bruker mye mer kalorier om du ammer. Spis MER, spis NOK og drikk nok.. Høres ut som at du spiser for lite, du må ha minst 2000 kcal.

 

Og ikke krangle på det, snakk heller med noen som kan sette opp en skikkelig plan som har peiling på kropp og forbrenning. Mest sannsynlig spiser du for lite.

 

Muskler veier dessuten mer enn fett, så ikke stress så mye med tallene på vekten, mål heller.

 

Anonymous poster hash: 88b30...ff2

 

 

 

nå er det jo blitt bevisst at sparebluss er en myte, det samme sier min PT og flere andre med erfaring og kunnskap på området. Jeg spiser rundt 1800 kalorier daglig. Jeg veier som sagt ikke mye, BMI på 22,5. Men har magefett og kjærlighetshåndtak etter fødselen jeg må bli kvitt.

 

Anonymous poster hash: 58af6...2c0

 

 

Det sa ikke min PT.. :/ Er ikke lett til å forholde seg til sånt altså.. Men det er uansett en fordel å spise nok, mer muskler forbrenner mer fett.

 

Anonymous poster hash: 88b30...ff2

Skrevet

 

 

 

1 uke? Det er jo ingenting.. Pluss, det er grisevarmt. Ikke spis for lite for da hamstrer kroppen det lille du får i deg, pluss du bruker mye mer kalorier om du ammer. Spis MER, spis NOK og drikk nok.. Høres ut som at du spiser for lite, du må ha minst 2000 kcal.

 

Og ikke krangle på det, snakk heller med noen som kan sette opp en skikkelig plan som har peiling på kropp og forbrenning. Mest sannsynlig spiser du for lite.

 

Muskler veier dessuten mer enn fett, så ikke stress så mye med tallene på vekten, mål heller.

 

Anonymous poster hash: 88b30...ff2

 

 

 

nå er det jo blitt bevisst at sparebluss er en myte, det samme sier min PT og flere andre med erfaring og kunnskap på området. Jeg spiser rundt 1800 kalorier daglig. Jeg veier som sagt ikke mye, BMI på 22,5. Men har magefett og kjærlighetshåndtak etter fødselen jeg må bli kvitt.

 

Anonymous poster hash: 58af6...2c0

 

 

Det sa ikke min PT.. :/ Er ikke lett til å forholde seg til sånt altså.. Men det er uansett en fordel å spise nok, mer muskler forbrenner mer fett.

 

Anonymous poster hash: 88b30...ff2

 

 

 

Glemte å nevne i HI at jeg for tiden går på steroimedisiner som gjør at man samler vanvittige mengder med vann i kroppen og ser helt oppblåst ut. Håper den kiloen stammer fra medisinen.

 

Anonymous poster hash: 58af6...2c0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...