Gå til innhold

Blir det for mye for 2 åringen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har ferie til skolestart, sluttet med smokken for fire dager siden, har gått veldig fint til nå.

Hun har prøvd do nå i en periode, en til to ganger pr dag, og vurderer nå å kjøpe potte og truse og prøve på bleieslutt på dagtid.

Hun ligger nå i sprinkelseng, og den må lillebroren få ta over snarest, så hun må bytte seng, har ei "juniorseng" som hun skal få bytte til når jeg har pusset den opp, dette i løpet av de nærmeste dagene.

Men blir det for mye forandringer på kort tid? Bleieslutt blir ikke så slavisk, men etter hennes interesse.

Hun er veldig fleksibel på det meste.

Anonymous poster hash: bf56a...150

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes det blir litt mye å slutte med smokk og bytte seng samtidig, men kanskje hvis du lar det gå 3-4 uker mellom. Hvis ikke kan du kjøpe en billig sprinkelseng på finn eller FB eller evt la lillebror sove i reiseseng?

Anonymous poster hash: 975bb...2db

Skrevet

Jeg synes det blir litt mye å slutte med smokk og bytte seng samtidig, men kanskje hvis du lar det gå 3-4 uker mellom. Hvis ikke kan du kjøpe en billig sprinkelseng på finn eller FB eller evt la lillebror sove i reiseseng?

Ja vurderte frem og tilbake nå ang dette.

Er det dumt å prøve, for å se om det går da?

Hun har ikke vist noe tegn på at hun har sluttet med smokk, brukte den lite, og har ikke spurt noe etter den.

Anonymous poster hash: bf56a...150

Skrevet

Prøv :) hvis det ikke går får du drøye noe av det en stund. Hvis hun ikke var så glad i smokken allikevel går det kanskje helt fint.

Skrevet

Det hadde gått helt fint for min toåring. Så jeg hadde prøvt jeg.

Her er Snuppa også to år, og har siden mitten av mai sluttet med bleie på dagtid, sluttet med tåteflaske, smokk, flyttet til nytt hus, og nå gleder hun seg til vi skal kjøpe stor jente seng til henne i morgen :)

Hun har en avslappet og enkel personlighet og tar det meste med ett smil :)

Anonymous poster hash: c7528...79b

Skrevet

Det hadde gått helt fint for min toåring. Så jeg hadde prøvt jeg.

Her er Snuppa også to år, og har siden mitten av mai sluttet med bleie på dagtid, sluttet med tåteflaske, smokk, flyttet til nytt hus, og nå gleder hun seg til vi skal kjøpe stor jente seng til henne i morgen :)

Hun har en avslappet og enkel personlighet og tar det meste med ett smil :)

Anonymous poster hash: c7528...79b

Haha! Bare vent til hun blir tre'

Skrevet

hvofor stresse? do slutt er ikke vanlig før rundt 3 og mange slutter ikke med sutt før de er 3 / 3 og halvt

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...