Gå til innhold

Inspirert fra en annen tråd jeg startet her;

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvorfor er det så mange som skal prøve å "jekke ned" pene mennesker med pene barn?

"Nyt det å ha et vakkert barn mens du kan, det varer sikkert ikke"

Hva er det for en holdning?

Anonymous poster hash: e8d37...21d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjeder du deg i dag?

Anonymous poster hash: 851bc...fb5

Skrevet

Den 'holdningen' har jeg ALDRI hørt om!!

Du må kjenne spesielle folk...

Anonymous poster hash: 3b8ec...aae

Skrevet

Den 'holdningen' har jeg ALDRI hørt om!!

Du må kjenne spesielle folk...

Anonymous poster hash: 3b8ec...aae

Les den andre tråden her; om to venninner som fikk barn med 2 ukers mellomrom. Jeg får jo gjennomgå, "ditt barn kommer nok ikke til å være vakker evig- holding". Uhørt

Skrevet

Helt lov å være pen, er pen selv og var et vakkert barn. Er litt stolt av det selv men jeg velger å være ydmyk. Ikke alle er like heldige og jeg vil nok ikke forstå det helt. Jeg har tross alt vært heldig og vet at "det kunne vært verre" men herregud, jeg gidder ikke å bli sur på andre. Får snart baby selv og lurer skikkelig på om ungen blir stygg men kommer til å elske ungen uansett hva. Klart, jeg vil nok føle på det om bebisen min ikke er like pen som andre og jeg kommer til å bli kry om bebisen er pen..

men jeg kommer ikke til å lage sutretråder fordi jeg føler meg som et offer fordi babyen min er pen og venninnen min blir lei av at bare du får skryt, hun har tross alt en vakker baby hun også.. Skjerp deg, få deg litt empati og dra hodet ut av din egen navle.

Anonymous poster hash: bae78...26e
Skrevet

Håpet st dette skulle være en generell tråd, og ikke bruke det som er skrevet i forrige her inne...

Men, tenker dere at mange prøver å "jekke ned" vakre mennesker?

Skrevet

Håpet st dette skulle være en generell tråd, og ikke bruke det som er skrevet i forrige her inne...

Det er vel noen som prøver å få pene mennesker til å jekke seg ned men det gjelder vel stort sett bare de som er overlegne og nedlatende?

Skrevet

Det er vel noen som prøver å få pene mennesker til å jekke seg ned men det gjelder vel stort sett bare de som er overlegne og nedlatende?

På hvilken måte? Det å være overlegen og nedlatende, hva har det med et vakkert utseende å gjøre?

Skrevet

Noen blir overlegne og nedlatende av å være vakre og se det ikke selv. De blir mindre sympatiske og ser gjerne ned på mennesker som ikke er like heldige. Det er heldigvis få av dem men desverre blir noen vakre mennesker frekke og nedlatende.

Frekke og nedlatende mennesker trenger å jekkes ned, uavhengig om det er fordi de er bitre over mangler eller "bedre enn andre". Men dette har jo igjen med empati å gjøre.. o.O

Skrevet

Hvis du tenker på svarene i den andre tråden tror jeg det er deg de prøver å jekke ned. Du har en holdning som kanskje ikke appellerer til alle.

Ellers tror jeg ikke folk generelt sett er ute etter å jekke ned pene mennesker.

Anonymous poster hash: 07a22...95c

Skrevet

Opplever ikke at folk prøver å jekke ned pene mennesker.. overlegne og arrogante mennesker derimot...

Anonymous poster hash: 35782...0b7

Skrevet

På hvilken måte? Det å være overlegen og nedlatende, hva har det med et vakkert utseende å gjøre?

For det hjelper ikke hvor vakker du er hvis ditt indre jeg er fylt opp av tanker rundt at du er overlegne alle andre, og derfor har rett til å være nedlatende mot de som etter ditt skjønn ikke er like heldige med utseende som deg. Personlig har jeg enda ikke møtt noen med en holdning som den du formidler som jeg har oppfattet som vakre. Vakre mennesker er vakre både inni seg og utenpå. Du femstiller deg selv som en som ikke faller inn under kategorien indre skjønnhet, og da er den billedlige skjønnhet lite interessant.

Anonymous poster hash: b090a...333

Skrevet

For det hjelper ikke hvor vakker du er hvis ditt indre jeg er fylt opp av tanker rundt at du er overlegne alle andre, og derfor har rett til å være nedlatende mot de som etter ditt skjønn ikke er like heldige med utseende som deg. Personlig har jeg enda ikke møtt noen med en holdning som den du formidler som jeg har oppfattet som vakre. Vakre mennesker er vakre både inni seg og utenpå. Du femstiller deg selv som en som ikke faller inn under kategorien indre skjønnhet, og da er den billedlige skjønnhet lite interessant.

Anonymous poster hash: b090a...333

Overlegen andre? Hva snakker du om?? Hvor står det at jeg er overlegen andre???

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...