Gå til innhold

Presentasjonstråd :)


Haugtussa36

Anbefalte innlegg

Hei☺ Jeg er 26 år gammel. Er gift med mannen min, vi venter nå barn nr.3. Di første 2 som kom verdens beste overraskelser, nå er det planlagt og vi gleder oss på en mer "kontrollert" måte😅 Bor i Telemark. Blir nok Skien sykehus på meg. Har to jenter fra før. Blir spennende å se hva denne luringen blir. Har bestemt oss for å ikke vite kjønn! Spennende! (Og helt ut av komfortsona mi) 😆

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hallo :) snart 27, bor i Hedmark en plass :) Jobber som sykepleier og fornøyd med det. Bor sammen samboeren og venter en liten overraskelse ca 20. Mars. Blitt gravid på cerazette, så det var ikke planlagt, men vi er spente på tiden som kommer begge to :) kjøpte hus i januar, så det meste ligger tilrette :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, og gratulerer til alle med spire i magen😊

 

Jeg er 37 år fra Hordaland og venter min nr. 3. Har en gutt og en jente fra før. Foreløpig har jeg termin 29. mars. Lyste 2-3 på digital test i morges👍

 

Har ingen symptomer og vet ikke helt om det har gått opp for meg at vi venter en lillesøster eller lillebror på våren neste år. Og ja, jeg ønsker å vite kjønnet på ul, er supernysgjerrig av natur😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Er en jente på 29 fra trønderlag, venter barn nr 4 tydeligvis, har 3 gutter på 8 år, 4år og 6 mnd... altså ikke planlagt, men velkomment fordi.. å jeg fullammer! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen fler fra Østfold i mars gruppa? :-)

Ja jeg bor i Østfold:) Er fra Oslo men flyttet til Østfold da samboer er herfra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da er det kanskje på tide å presentere meg :-) Jeg er ei jente på 19 år fra Kristiansand, er lærling som helsefagarbeider, vi har nettopp kjøpt oss hus på landet :-) Det er begges første og har termin 4 mars :-) Ikke planlagt, men siden utdannelsen min kan pauses i ett år, ligger resten tilrette :-)

Endret av Boknerden
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er det kanskje på tide å presentere meg :-) Jeg er ei jente på 19 år fra Kristiansand, er lærling som helsefagarbeider, vi har nettopp kjøpt oss hus på landet :-) Det er begges første og har termin 4 mars :-) Ikke planlagt, men siden utdannelsen min kan pauses i ett år, ligger resten tilrette :-)

Jeg er i samme båt som deg, 19 år og lærling i securitas. Må pause min læretid også. Så gøy at det endelig kommer noen på min alder her inne! Jeg er ifra Bergen, og bor ilag med barnefaren :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Da er det kanskje på tide å presentere meg :-) Jeg er ei jente på 19 år fra Kristiansand, er lærling som helsefagarbeider, vi har nettopp kjøpt oss hus på landet :-) Det er begges første og har termin 4 mars :-) Ikke planlagt, men siden utdannelsen min kan pauses i ett år, ligger resten tilrette :-)

Jeg er i samme båt som deg, 19 år og lærling i securitas. Må pause min læretid også. Så gøy at det endelig kommer noen på min alder her inne! Jeg er ifra Bergen, og bor ilag med barnefaren :)

Du var da ikke ung..? Trodde du var 15-16 jeg.. ☺️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Da er det kanskje på tide å presentere meg :-) Jeg er ei jente på 19 år fra Kristiansand, er lærling som helsefagarbeider, vi har nettopp kjøpt oss hus på landet :-) Det er begges første og har termin 4 mars :-) Ikke planlagt, men siden utdannelsen min kan pauses i ett år, ligger resten tilrette :-)

Jeg er i samme båt som deg, 19 år og lærling i securitas. Må pause min læretid også. Så gøy at det endelig kommer noen på min alder her inne! Jeg er ifra Bergen, og bor ilag med barnefaren :)
Du var da ikke ung..? Trodde du var 15-16 jeg.. ☺️
Så gøy 😄 Hvor langt er du på vei? 😊 Har en del venninner som er unge mødre som jeg kan prate med, men er alltid gøy å bli kjent med nye og de som har litt mer erfaring også 😊 Endret av Boknerden
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Da er det kanskje på tide å presentere meg :-) Jeg er ei jente på 19 år fra Kristiansand, er lærling som helsefagarbeider, vi har nettopp kjøpt oss hus på landet :-) Det er begges første og har termin 4 mars :-) Ikke planlagt, men siden utdannelsen min kan pauses i ett år, ligger resten tilrette :-)

Jeg er i samme båt som deg, 19 år og lærling i securitas. Må pause min læretid også. Så gøy at det endelig kommer noen på min alder her inne! Jeg er ifra Bergen, og bor ilag med barnefaren :)
Du var da ikke ung..? Trodde du var 15-16 jeg.. ☺️

Hehe nei jeg er kanskje ikke så ung. Men innpå forumet føler jeg meg litt ung. Men såg at det var en del innpå her som har fått nr.1 når de var like gammel som meg så er kanskje ikke så ung som jeg trodde haha!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

 

Da er det kanskje på tide å presentere meg :-) Jeg er ei jente på 19 år fra Kristiansand, er lærling som helsefagarbeider, vi har nettopp kjøpt oss hus på landet :-) Det er begges første og har termin 4 mars :-) Ikke planlagt, men siden utdannelsen min kan pauses i ett år, ligger resten tilrette :-)

Jeg er i samme båt som deg, 19 år og lærling i securitas. Må pause min læretid også. Så gøy at det endelig kommer noen på min alder her inne! Jeg er ifra Bergen, og bor ilag med barnefaren :)
Du var da ikke ung..? Trodde du var 15-16 jeg.. ☺️
Så gøy 😄 Hvor langt er du på vei? 😊 Har en del venninner som er unge mødre som jeg kan prate med, men er alltid gøy å bli kjent med nye og de som har litt mer erfaring også 😊

Jeg har ingen venninner som er gravid men har noen som har fått barn, både på min alder og litt eldre. Men føler ikke jeg har så veldig mange å snakke med. Jeg er 5+5 med termin 17.mars foreløpig , kjempe gøy å bli kjent med andre gravide!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

 

 

Da er det kanskje på tide å presentere meg :-) Jeg er ei jente på 19 år fra Kristiansand, er lærling som helsefagarbeider, vi har nettopp kjøpt oss hus på landet :-) Det er begges første og har termin 4 mars :-) Ikke planlagt, men siden utdannelsen min kan pauses i ett år, ligger resten tilrette :-)

Jeg er i samme båt som deg, 19 år og lærling i securitas. Må pause min læretid også. Så gøy at det endelig kommer noen på min alder her inne! Jeg er ifra Bergen, og bor ilag med barnefaren :)
Du var da ikke ung..? Trodde du var 15-16 jeg.. ☺️
Så gøy 😄 Hvor langt er du på vei? 😊 Har en del venninner som er unge mødre som jeg kan prate med, men er alltid gøy å bli kjent med nye og de som har litt mer erfaring også 😊
Jeg har ingen venninner som er gravid men har noen som har fått barn, både på min alder og litt eldre. Men føler ikke jeg har så veldig mange å snakke med. Jeg er 5+5 med termin 17.mars foreløpig , kjempe gøy å bli kjent med andre gravide!

Vi har jo en fordel, både med hverandre og de litt mer erfarne 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er snart 33 år og har et barn født i 2007 og ett i 2009. Ble uplanlagt gravid, og testet positivt for 2 dager siden. Ble et sjokk og et virrvarr av følelser. Har alltid sett for meg 3 barn, men de siste årene har fornuften talt og jeg har forsont meg med at to var nok.

 

Første gang jeg var gravid, endte det i MA, og det gjør at jeg ikke helt tør å slippe jubelen løs helt ennå... Men hjertet er fylt med håp og glede da dette er et ønske jeg har hatt lenge, selv om fornuften har kranglet imot...

 

Jeg er ikke helt 100 % sikker på hvor langt jeg er på vei, men jeg tror termin blir rundt 24. Mars. Jeg tok en graviditetstest med ukeindikator i dag, og den viste 3+, så er nok neppe under 5 uker i alle fall :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen 😄

Og gratulerer så mye med bolle i ovnen 🎉

Endret av Hoppetau
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Jeg er 32 og bor i Oslo. Har en datter fra før som nettopp har blitt to år. Er nå 7+4 og foreløpige termin er 9.mars.

Skal på første legetime tirsdag om litt over en uke og skal på tidlig UL når jeg er 10+1.

Er vel som de fleste andre redd for SA og MA, spesielt MA. I dag har jeg hatt veldig lite symptomer og redd for at det har gått galt,men krysser fingrene for at jeg bare har hatt en bra dag ettersom vi bare har slappet av hjemme.

 

Blir spennende å følge alle sammen her 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, alle!

 

Aryia; 27 år, bor i Nord-Norge med samboer og sønnen vår på halvannet år, jobber som sykepleier. Testet positivt forrige mandag og er 5+3 i dag :) Med førstemann brukte vi over to år før det klaffet, nå ble jeg gravid i pp2. Veldig spennende, men også litt skremmende.

 

Foreløpig beregnet termin er 29. mars. Venter på tidlig ul, gleder meg veldig til å forhåpentligvis få se et lite hjerte slå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi venter barn nummer to 30. Mars. Har mista en gang i uke 12. Så er redd for å glede meg for mye😁 5+2 idag❤️ Bor i Buskerud, og har en gutt født i juni 14 fra før💙

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 31 år, og bor i Telemark med samboer og datteren vår på 2 år. Er for tiden arbeidsledig, men prøver så godt jeg kan å finne en jobb. Ikke så lett med dårlig form og lite å velge i pga ferie, men ordner seg uansett. Er veldig spent på barseltiden denne gangen, den var ikke spesielt bra forrige gang. Men da kan det vel nesten bare bli bedre denne gangen. 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...